Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Autoglym High Definition Wax "For the Ultimate Finish"

Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Autoglym High Definition Wax "For the Ultimate Finish"

Inlägg av Nisse » 18 maj 2011 19:05

Ord pris: 956,00 kr
BBV pris: 599,00 kr

http://shop.bollnasbilvard.se/valj-fabr ... 529-1.aspx

Bild

For the Ultimate Finish

Utformat för att användas på lacker där fordonsägaren söker en vinnande glans inför utställningar. High Definition Wax ger ett extremt lyster och djup som man ofta bara ser på utställningsbilar.

High Definition Wax innehåller en väl avvägd komplex blandning av varaktiga polymerer, Carnauba och mikrokristallin vaxer, kombinerat med utvalda fasta mättade kolväten och oljor. Ytor som behandlats med High Definition Wax ger extrem och hög glans i kombination med exceptionell motståndskraft.

High Definition Wax är ett stort steg framåt i produktionen för att hitta det optimala glanstalet. Och kombinerar det yttersta gällande finish och skydd. Det är utformat för att möta behoven hos bilägare som vill uppnå en finish som kommer upp i utställnings standard.

High Definition Wax är helt enkelt det bästa bilvax Autoglym någonsin har producerat!

Levereras i en fin förpackning med 2 svampapplikatorer och 1 microfiberduk.
Förp. 180 ml.
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
MVH Nisse

Bild

Användarvisningsbild
Manor
Moderator
Moderator

Re: Autoglym High Definition Wax "For the Ultimate Finish"

Inlägg av Manor » 18 maj 2011 20:35

Hej Nisse!

Har du eller någon annan på BBV testat detta vax själva?
Jag har alltid funderat på att skaffa mig ett riktigt lyxigt vax någon gång, men undrar om man egentligen märker någon som helst skillnad mot ett billigare vax!!?
Glans ska det ju bli, men hur är hållbarheten om det kanske främst är tänkt för utställningsbilar?

Nu var det ju åtminstone ett betydligt bättre pris :).

Ingen av de två länkar som finns för denna produkt fungerade på er hemsida (YouTube och den andra länken).
Senast redigerad av 1 Manor, redigerad totalt 14 gånger.
mvh Manor

Användarvisningsbild
Dennis
Medlem

Inlägg av Dennis » 18 maj 2011 21:03

Manor skrev:Hej Nisse!

Har du eller någon annan på BBV testat detta vax själva?
Jag har alltid funderat på att skaffa mig ett riktigt lyxigt vax någon gång, men undrar om man egentligen märker någon som helst skillnad mot ett billigare vax!!?
Glans ska det ju bli, men hur är hållbarheten om det kanske främst är tänkt för utställningsbilar?

Nu var det ju åtminstone ett betydligt bättre pris :).

Ingen av de två länkar som finns för denna produkt fungerade på er hemsida (YouTube och den andra länken).
Tog mig friheten och leta upp klippet dom har på BBV:s hemsida :jeps

Senast redigerad av 1 Dennis, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 18 maj 2011 21:13

Manor skrev:Hej Nisse!

Vi har lite problem med länkarna...men skall fixas till... ;)

Autoglym High Definition Wax tycker jag är en perfekt gåva till någon som har en samlarbil i kollektionen och kanske fyller år eller något.... ;)
MVH Nisse

Bild

Skriv svar