Jag provar festool trissa nu Lammullshätta men sämre häller längre som flex men avverkar sämre varför ska jag juga amatör,så för avverkning sä är det optipade med tryck SOM GÄLLER
mvh vesslan
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Optipads i olika modeller?
- vesslan1
- Medlem
Re: Optipads i olika modeller?
Senast redigerad av 1 vesslan1, redigerad totalt 14 gånger.
Lyssna inte på andra bilda dig en egen uppfattning.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
160mm LAKE COUNTRY Wool Polishing Pad 40% Lammull/60% Akryl kan vara ett alt till Optipaden....100/120mm Optipad far rätt illa om man trycker på för mycket....150mm klarar sig bättre...lagom är bäst vesslan...vesslan1 skrev:Jag provar festool trissa nu Lammullshätta men sämre häller längre som flex men avverkar sämre varför ska jag juga amatör,så för avverkning sä är det optipade med tryck SOM GÄLLER
mvh vesslan
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- vesslan1
- Medlem
Menzerna Power Finish och optipade
mvh vesslan
mvh vesslan
Senast redigerad av 1 vesslan1, redigerad totalt 14 gånger.
Lyssna inte på andra bilda dig en egen uppfattning.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Ja optipad är en riktig storsäljare många vill testa lämplig på mussepiggmaskin.. utan att göra för stor skada men ändå ta bort repor och ändå lämna en ganska fin yta..