Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Concept H.D. Fabric
- tonimakaroni
- Medlem
- Kontakt:
Re: Concept H.D. Fabric
Den kostar ca 250:-för 3,8l men är inte lika dryg som HD Fabric så blir ju på längden dyrare bortsett från inköpet
Blir väl att testa concepts alternativ nästa gång man beställer 
Senast redigerad av 1 tonimakaroni, redigerad totalt 14 gånger.
/ Toni Larsson
http://www.garaget.org/tonimakaroni
http://www.garaget.org/tonimakaroni
-
Ante_Bmw
- Trogen Medlem

Jag tycker ruggan bitar bra , tycker även om brisk, Men dessa medel kan man inte köra lika utblandade = det blir dyrt för oss hobbyfixare...
Senast redigerad av 1 Ante_Bmw, redigerad totalt 14 gånger.
-
linblekinge
- Trogen Medlem

Det finns en billig kandidat till , Valet Pro Interior Cleaner 5L 159.- , spädes 1:10 -1:20
Sen har ja för mig ja läst på annat forum att ruggan kan skumma bra när man kör det i maskin
Sen har ja för mig ja läst på annat forum att ruggan kan skumma bra när man kör det i maskin
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.
-
hanspettersson
- Ny Medlem
Kan man använda Concept.... för rengöra skinnsäterna, har en Passat 2010? Ingen risk att det torkar ut dom?
Senast redigerad av 1 hanspettersson, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Det går utmärkt.. men spänning 1/20 rekommenderashanspettersson skrev:Kan man använda Concept.... för rengöra skinnsäterna, har en Passat 2010? Ingen risk att det torkar ut dom?
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
hanspettersson
- Ny Medlem
Perfekt, har en flaska från er sen förut.limban skrev:Det går utmärkt.. men spänning 1/20 rekommenderashanspettersson skrev:Kan man använda Concept.... för rengöra skinnsäterna, har en Passat 2010? Ingen risk att det torkar ut dom?
Mycket nöjd
Har jag fattat det rätt att den inredningen är lackad så den behövs inte behandlas efteråt?
Senast redigerad av 1 hanspettersson, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
du kan ha rätt.. fråga din bilhandlare.. annars denna https://shop.bollnasbilvard.se/autoglym ... c-760.aspxhanspettersson skrev:Perfekt, har en flaska från er sen förut.limban skrev:Det går utmärkt.. men spänning 1/20 rekommenderashanspettersson skrev:Kan man använda Concept.... för rengöra skinnsäterna, har en Passat 2010? Ingen risk att det torkar ut dom?
Mycket nöjd
Har jag fattat det rätt att den inredningen är lackad så den behövs inte behandlas efteråt?