Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
>>> Hur tycker Ni vår webshop funkar? <<<
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
>>> Hur tycker Ni vår webshop funkar? <<<
Ni som besöker vår webshop, hur tycket Ni det funkar?
Vi har nästan 1000 artiklar gällande bilvårdsprodukter, och det tror jag gör oss störst i Sverige i antal produkter just för bilvård under samma tak i en shop på nätet.
Men hur funkar det som kund att handla hos oss?
Är det lätt att hitta det man söker?
Vad kan Vi göra bättre för dig som kund?
Vi har nästan 1000 artiklar gällande bilvårdsprodukter, och det tror jag gör oss störst i Sverige i antal produkter just för bilvård under samma tak i en shop på nätet.
Men hur funkar det som kund att handla hos oss?
Är det lätt att hitta det man söker?
Vad kan Vi göra bättre för dig som kund?
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- jujimbo
- Entusiast

Re: >>> Hur tycker Ni vår webshop funkar? <<<
Är nöjd med webshopen,men skulle det vara möjligt att dela upp polermedlen i olika kategorier,för hur grova dom är? allså grov ,medium, fin? var för sig så man kan gå in och se bara på finpolermedel eller nån av dom andra sorterna om man vill?
Senast redigerad av 1 jujimbo, redigerad totalt 14 gånger.
-
Nilsson
- Ny Medlem
Hittade sidan för någon vecka sedan, funderade å fnulade på om jag skulle lägga en beställning...
Men så ramlade ju skattepengarna in å Herr Nilsson kunde inte hålla sej
Klickade runt en liten stund för att läsa å jämföra lite olika produkter men när jag väl bestämt mej så tog min "lilla" beställning bara några minuter att genomföra!
Det enda jag kan tänka mej som ni skulle kunna förbättra är leveranstiderna, jag beställde igår ( Onsdag ) å idag Torsdag så har jag inte fått prylarna
Kort och gott, tummen upp utan att tveka!
Men så ramlade ju skattepengarna in å Herr Nilsson kunde inte hålla sej
Klickade runt en liten stund för att läsa å jämföra lite olika produkter men när jag väl bestämt mej så tog min "lilla" beställning bara några minuter att genomföra!
Det enda jag kan tänka mej som ni skulle kunna förbättra är leveranstiderna, jag beställde igår ( Onsdag ) å idag Torsdag så har jag inte fått prylarna
Kort och gott, tummen upp utan att tveka!
Senast redigerad av 1 Nilsson, redigerad totalt 14 gånger.
-
linblekinge
- Trogen Medlem

Jäkligt snyggt packat , alla grejor inslagna i egna påsar , för inget ska läcka misstänker jag ...
Sen var ju lev på en dag inget heller att klaga på
Lite rörig hemsida , lite lättare att hitta på tex pro rekonds sida
Kan tänka mig att det kan vara svårt för en nybörjare att hitta va han ska ha ...
Men efter att ha hängt på detta forum ,så är det lättare att veta va mans ska köpa
Kan tänka mig att det kan vara svårt för en nybörjare att hitta va han ska ha ...
Men efter att ha hängt på detta forum ,så är det lättare att veta va mans ska köpa
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Just att det skall vara enklare att hitta rätt jobbar vi med hela tiden...men har man närmare 1000art i en webshop så kan det vara lite svårt att göra det lättöverskådligt.....linblekinge skrev:Jäkligt snyggt packat , alla grejor inslagna i egna påsar , för inget ska läcka misstänker jag ...
Just att det är lättare att hitta på vissa webshopar kan ha sin förklaring, att man är mer van den man besöker mest...och hittar det man söker snabbare...man har lärt sig vart det finns...
- Funkytear
- Medlem
Tror inte ni kan göra mycket åt det, men det som många gånger hindrat mig från att trycka på köp knappen är frakt priset. Ibland vill man bara ha något litet då blir det ofta för dyrt när man ska casha upp.
Men annars så är det helt klart en sida man spenderat många timmar på. Utförandet är bra och innehållsrikt. Så det blir stora tummen upp för mig
Men annars så är det helt klart en sida man spenderat många timmar på. Utförandet är bra och innehållsrikt. Så det blir stora tummen upp för mig
Senast redigerad av 1 Funkytear, redigerad totalt 14 gånger.
Opel? Det blir bara bättre så.
http://www.garaget.org/funkytear
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Du har som forummedlem 100kr rabatt....Funkytear skrev:Tror inte ni kan göra mycket åt det, men det som många gånger hindrat mig från att trycka på köp knappen är frakt priset. Ibland vill man bara ha något litet då blir det ofta för dyrt när man ska casha upp.
Här ett exempel:
Antal artiklar: 7
Summa artiklar: 353,00 kr
Summa frakt: 75,00 kr
Produktrabatt: -100,00 kr
Totalt: 328,00 kr
-
TommyJ
- Medlem
För nybörjarna skulle det kanske uppskattas att man delar upp produkterna i olika kategorier såsom 1. Förberedelse 2. Tvätt 3. Polering 4 Skydd eller nåt liknande. Finns ju galet många spännande grejer..
Givetvis för oss andra så gillar vi sidan som den är.
Givetvis för oss andra så gillar vi sidan som den är.
Senast redigerad av 1 TommyJ, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Det finns ett problem med hur mycket insatt man är som kund...en del vet massor och vet exakt vad dom skall ha...andra vet inte alls vad dom behöver, men just dessa kunder brukar ringa oss och få vägledning i sitt produktval...och det händer ofta att dom ringer igen när dom har fått sina grejer, och då får man pedagogiskt förklara hur allt går till...och det händer att dom ringer en tredje gång och talar om hur bra det blev.... 
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ja det kan man göra...man kan också dela upp vax/polish (kombinationsprodukter) och rena lackskydd....jujimbo skrev:Är nöjd med webshopen,men skulle det vara möjligt att dela upp polermedlen i olika kategorier,för hur grova dom är? allså grov ,medium, fin? var för sig så man kan gå in och se bara på finpolermedel eller nån av dom andra sorterna om man vill?
-
lindell90
- Medlem
Nu vet jag var jag kan hitta dem grejor jag behöver men skulle dock önska vissa ändringar.
Kanske dela upp det ännu mer: (ska försöka illustrera hur jag menar)
* Polering
- Polermaskiner
- Polermedel
* Grova polermedel (underkategori till polermedel)
* Medium polermedel
* Slutfinish
- Trissor
- Isopropanol
- Tillbehör (stödplattor, sporre, borstar för trissor
- Reservdelar.
* Utvändig Tvätt
- Avfettning (petroleum, alkalisk)
- Fälgtvätt
- Schampoo
- Torkning (MF-dukar, sämskinn, skrapor, torkmedel)
- Clay & Karossvamp
- Borstar & penslar
- Övriga saker (som tillsats för Zirconite exempelvis)
Så strukturerat gillar jag att ha det. Kika gärna på hemsidan jag gjort åt företaget jag jobbar på för att se strukturen. http://www.svabo.se
Mvh Emil
Kanske dela upp det ännu mer: (ska försöka illustrera hur jag menar)
* Polering
- Polermaskiner
- Polermedel
* Grova polermedel (underkategori till polermedel)
* Medium polermedel
* Slutfinish
- Trissor
- Isopropanol
- Tillbehör (stödplattor, sporre, borstar för trissor
- Reservdelar.
* Utvändig Tvätt
- Avfettning (petroleum, alkalisk)
- Fälgtvätt
- Schampoo
- Torkning (MF-dukar, sämskinn, skrapor, torkmedel)
- Clay & Karossvamp
- Borstar & penslar
- Övriga saker (som tillsats för Zirconite exempelvis)
Så strukturerat gillar jag att ha det. Kika gärna på hemsidan jag gjort åt företaget jag jobbar på för att se strukturen. http://www.svabo.se
Mvh Emil
Senast redigerad av 1 lindell90, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
lindell90...
Ja det är väl något sånt som kommer att hända framöver...ligger som planering...
Ja det är väl något sånt som kommer att hända framöver...ligger som planering...
-
lindell90
- Medlem
det låter bra detNisse skrev:lindell90...
Senast redigerad av 1 lindell90, redigerad totalt 14 gånger.
- Funkytear
- Medlem
Hade jag ingen aning omNisse skrev:Du har som forummedlem 100kr rabatt....Funkytear skrev:Tror inte ni kan göra mycket åt det, men det som många gånger hindrat mig från att trycka på köp knappen är frakt priset. Ibland vill man bara ha något litet då blir det ofta för dyrt när man ska casha upp.
Men annars så är det helt klart en sida man spenderat många timmar på. Utförandet är bra och innehållsrikt. Så det blir stora tummen upp för mig![]()
Här ett exempel:
Senast redigerad av 1 Funkytear, redigerad totalt 14 gånger.
Opel? Det blir bara bättre så.
-
Volk
- Ny Medlem
Hm, skrev ett inlägg men det försvann. Kan nog bero på att Funkytear postade samtidigt.
Hursom, jag är i stort sett nöjd med Webshoppen. Det är trevligt att höra att kategorierna ska struktureras upp då jag hade lite svårt att hitta det jag behövde i början. Det går lättare nu men värre var det i början. Jag gillar förslaget högre upp med kategorier för t.ex. polering, slutfinish osv men ser gärna att man fortsatt kan välja på tillverkare.
Det jag dock saknar, alt. har missat, är möjligheten att spara sin varukorg. Det är rätt fint att surfa runt och lägga lite gottesaker i korgen för att senare återkomma och lägga dit ännu mer.
Annars är det inte mycket att klaga på. Att ha anmärkningar på en beställning som las onsdag morgon och levererades till Kristianstad torsdag eftermiddag vore bara sniket...
Hursom, jag är i stort sett nöjd med Webshoppen. Det är trevligt att höra att kategorierna ska struktureras upp då jag hade lite svårt att hitta det jag behövde i början. Det går lättare nu men värre var det i början. Jag gillar förslaget högre upp med kategorier för t.ex. polering, slutfinish osv men ser gärna att man fortsatt kan välja på tillverkare.
Det jag dock saknar, alt. har missat, är möjligheten att spara sin varukorg. Det är rätt fint att surfa runt och lägga lite gottesaker i korgen för att senare återkomma och lägga dit ännu mer.
Annars är det inte mycket att klaga på. Att ha anmärkningar på en beställning som las onsdag morgon och levererades till Kristianstad torsdag eftermiddag vore bara sniket...
Senast redigerad av 1 Volk, redigerad totalt 14 gånger.
-
johmi
- Medlem
Detta har jag missat... (beställde i förrgår kväll) men kan vara bra att veta till nästa gång. Var hittar jag det?Nisse skrev:
Du har som forummedlem 100kr rabatt....![]()
Här ett exempel:
MVH
Mikael Johansson
Senast redigerad av 1 johmi, redigerad totalt 14 gånger.
-
Göran
Jag skickade ut ett pm till alla medlemmar om det!
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.
-
Burrne
- Medlem
Jag tycker sidan funkar kanon efter man varit inne på den ett tag och lärt känna den.
Tummen upp!
En extra tumme upp för snabb leverans!
Tummen upp!
Senast redigerad av 1 Burrne, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Tack för detBurrne skrev:Jag tycker sidan funkar kanon efter man varit inne på den ett tag och lärt känna den.
Tummen upp!
Vi har fått bättre rutiner över leveranserna ,
Bättre förslutningar runt varje förpackning så det inte blir någon läckage om olyckan är framme.
Och förbättringar sker ständigt vilket ska resultera i ännu nöjdare kunder
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- Pär_L
- Sponsor

- Kontakt:
som nisse skrev så kommer vi att göra om menyn till vänster så att det blir lättare att hitta samt att det kommer lite annat också
men det ligger en bit bort än. vi kommer att börja jobba på det så fort vi får lite mer tid
så håll ut 
Senast redigerad av 1 Pär_L, redigerad totalt 14 gånger.