Håll utkik i vår butik det kommer nya fine erbjudande hela tiden ända fram till jul..
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Fraktfritt över 1000kr
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Fraktfritt över 1000kr
Nu ger vi en lite tidig Julklapp till alla våra kunder vi kör fraktfritt året ut..
Håll utkik i vår butik det kommer nya fine erbjudande hela tiden ända fram till jul..
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
Mangi
- Ny Medlem
Re: Fraktfritt över 1000kr
Gäller detta endast inom Sverige?
Senast redigerad av 1 Mangi, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Ja det gör det för till ex Norge kostar frakten mint 3-4 ggr så mycket..Mangi skrev:Gäller detta endast inom Sverige?
Men pm mig så ska jag fixa en reducerad frakt till viket land du vill ha din beställning..
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
Mangi
- Ny Medlem
Tack för svaret. Ska lägga det på minne ifall det blir en beställninglimban skrev:Ja det gör det för till ex Norge kostar frakten mint 3-4 ggr så mycket..Mangi skrev:Gäller detta endast inom Sverige?![]()
Men pm mig så ska jag fixa en reducerad frakt till viket land du vill ha din beställning..