F.ö. så är våra tidigare maskiner till salu för den som är intresserad... http://shop.bollnasbilvard.se/utforsalj ... 522-1.aspx
Klicka på bilden så den blir större.....

Nu har du möjlighet att fylla på väggen lite Jiiins....Lite konstigt att ingen köpt FLEX PE 14-2 150 ännu....1000kr under nypris....Top toolen gick idag...3403 var såld redan innan vi lade ut den i shopen...Jiiins skrev:SnyggtSer ju precis ut som min vägg ute i garaget

Du vänder dig till din lokala plåtslagare......2-3mm aluplåt....klipp...bock..bock...borra 2 hål ..klart....nyberg skrev:vart har ni köpt listen för maskinerna behöver sån.
Eller så ger du mig 500 för en i rostfritt stål!nyberg skrev:vart har ni köpt listen för maskinerna behöver sån.

Yttermantel av polyuretan.....Det är en plast som är hållbarare än gummi...Hasse skrev:Nisse vad exakt är en PUR-mantlad kabel? Att det är en bättre, starkare mer skyddad kabel (?) tror jag dom flesta förstår, men hur är den uppbyggd, vad skiljer den från en vanlig oljebeständig kabel?

Genom ytterhöljets kvalité så har vi väl tänkt att den skall vara lite hållbarare för brott även i innerkablarnas koppar.....Hasse skrev:Där fick jag så jag teg.![]()
Tack Nisse

Det handlar ju om att ge och ta nybergnyberg skrev:tackar grabbar för erbjudande om list,, har dock en som jobbar med svets som brukar fixa sånt här åt mig,, har snackat med han om en list som detta förut men ej tagit tag i det,,
ska snacka med han igen känns lättast fixa det på ort slipper man frakta,
men blir alltid lika förvånad över hjälpsamheten på detta forum

Ja precis....Jag behöver 3 st H3 Xenon sats 6000kcarina skrev:Det handlar ju om att ge och ta nybergnyberg skrev:tackar grabbar för erbjudande om list,, har dock en som jobbar med svets som brukar fixa sånt här åt mig,, har snackat med han om en list som detta förut men ej tagit tag i det,,
ska snacka med han igen känns lättast fixa det på ort slipper man frakta,
men blir alltid lika förvånad över hjälpsamheten på detta forum