Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Erbjudanden
-
grasse
- Ny Medlem
Erbjudanden
Lade en order förra veckan på över 1000:- då skulle man kunna få (begränsat antal) testförp 250ml polermedel och 8pack microfiberdukar enligt utskick på mail ( eller menade ni antingen eller då kanske man skulle få välja! )
Idag kom grejerna microdukar fanns med men inget polermedel, det är ju det som är kul att testa.
Ok det var väl slut så kan det ju gå,
det jag retar mig på är att när jag kollar mailen en timme senare så får jag ett nytt erbjudande från er med samma förutsättningar över 800:- polermedel över 1000:- dukar ?
Dåligt om nu polermedlet är slut...
Kanske ska vara en tidsbegränsning istället.
Det brukar ju vara så att desto mer man handlar desto mer rabatt eller medskick.
För det måste väl vara tanken? Att vi ska handla mer.
För att få bägge sakerna?
Småaktigt kan tyckas, men hade jag inte fått samma erbjudande i ett nytt utskick hade jag inte brytt mig.
Idag kom grejerna microdukar fanns med men inget polermedel, det är ju det som är kul att testa.
Ok det var väl slut så kan det ju gå,
det jag retar mig på är att när jag kollar mailen en timme senare så får jag ett nytt erbjudande från er med samma förutsättningar över 800:- polermedel över 1000:- dukar ?
Dåligt om nu polermedlet är slut...
Kanske ska vara en tidsbegränsning istället.
Det brukar ju vara så att desto mer man handlar desto mer rabatt eller medskick.
För det måste väl vara tanken? Att vi ska handla mer.
För att få bägge sakerna?
Småaktigt kan tyckas, men hade jag inte fått samma erbjudande i ett nytt utskick hade jag inte brytt mig.
Senast redigerad av 1 grasse, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Erbjudanden
Om du kommer över 800kr så får du en flaska med medel...varierar..polermedel, lackksydd, vaxpolish...
Om du kommer över 1000kr så får du microfiberdukar.....
Du handlade över 1000kr och då blev det microfiberdukar.....
Man kombinerar inte...dvs. att man skulle få både microfiber och testmedel om man kommer över 1000kr
Fr.o.m idag 5/2 så får alla testförpackning av Autoglyms Super Resin, liten som stor order....Detta ligger i alla paket....så långt vårt lager räcker...finns rätt mycket...
Om du kommer över 1000kr så får du microfiberdukar.....
Du handlade över 1000kr och då blev det microfiberdukar.....
Man kombinerar inte...dvs. att man skulle få både microfiber och testmedel om man kommer över 1000kr
Fr.o.m idag 5/2 så får alla testförpackning av Autoglyms Super Resin, liten som stor order....Detta ligger i alla paket....så långt vårt lager räcker...finns rätt mycket...
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
-
grasse
- Ny Medlem
Ok, det kanske skulle förtydligas?
Order över 2000:- förra gången var det inget,,, nu då?

Senast redigerad av 1 grasse, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ja jag skall fördyliga....grasse skrev:Ok, det kanske skulle förtydligas?
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Det kanske blev lite förvirrande men då ska vi förbättra oss..
över 1000kr får ni väja vad ni vill ha och skriv det i övriga fältet annars skickar vi efter som står på shopen!
över 1000kr får ni väja vad ni vill ha och skriv det i övriga fältet annars skickar vi efter som står på shopen!
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
eric.u
- Medlem
Köpte för över 1000 på firman denna veckan och fick en "burger king, heinz ketchup" förpackning med Autoglym super resin, som säkert räcker till 1/5 del motorhuv eller 1/4 dörr
Sen ser man nu att man skulle ha fått en massa microfiberdukar? det hade inte suttit fel för mig då jag ändå köpte en 1L förpackning utav just superresin produkten så behövde jag ju knappast den lilla ketchuppåsen extra
hahaa..
no hard feelings, men visst hade de i mitt fall varit roligare me microtrasorna
Trevlig helg.. och tack för en riktigt snabb frakt!
Sen ser man nu att man skulle ha fått en massa microfiberdukar? det hade inte suttit fel för mig då jag ändå köpte en 1L förpackning utav just superresin produkten så behövde jag ju knappast den lilla ketchuppåsen extra
Senast redigerad av 1 eric.u, redigerad totalt 14 gånger.
MVH Eric
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Givaways kommer och går hela tiden....ett 500 pack av något förslår inte långt hos oss...Vi har väldigt hög orderingång...Vi växlar Givaways....När det ena tar slut så kör vi något annat...Det är mängder som går iväg skall ni veta....Autoglym testförpackning "Super Resin Polish" går iväg i alla ordrar...eric.u skrev:Köpte för över 1000 på firman denna veckan och fick en "burger king, heinz ketchup" förpackning med Autoglym super resin, som säkert räcker till 1/5 del motorhuv eller 1/4 dörr![]()
Sen ser man nu att man skulle ha fått en massa microfiberdukar? det hade inte suttit fel för mig då jag ändå köpte en 1L förpackning utav just superresin produkten så behövde jag ju knappast den lilla ketchuppåsen extrahahaa..
Det blir växlingar på just Givaways....och här kan någon komma i kläm...Men vi kan även ha missat....
Nästa order du lägger hos oss, så skriver du i "Övriga upplysningar" Ni glömde min Givaways vid tidigare order...Så jag har blivit lovad att få något i kompensation för detta....Kan t.ex. vara att du får dubbla Givaways....2 X Ljusblå Microfiber Polishing Cloth 42X62cm eller vad som är aktuellt då....
-
eric.u
- Medlem
Låter bra. Lutar lite åt en flex 3401 snart.Nisse skrev:Givaways kommer och går hela tiden....ett 500 pack av något förslår inte långt hos oss...Vi har väldigt hög orderingång...Vi växlar Givaways....När det ena tar slut så kör vi något annat...Det är mängder som går iväg skall ni veta....Autoglym testförpackning "Super Resin Polish" går iväg i alla ordrar...eric.u skrev:Köpte för över 1000 på firman denna veckan och fick en "burger king, heinz ketchup" förpackning med Autoglym super resin, som säkert räcker till 1/5 del motorhuv eller 1/4 dörr![]()
Sen ser man nu att man skulle ha fått en massa microfiberdukar? det hade inte suttit fel för mig då jag ändå köpte en 1L förpackning utav just superresin produkten så behövde jag ju knappast den lilla ketchuppåsen extrahahaa..
Det blir växlingar på just Givaways....och här kan någon komma i kläm...Men vi kan även ha missat....
Nästa order du lägger hos oss, så skriver du i "Övriga upplysningar" Ni glömde min Givaways vid tidigare order...Så jag har blivit lovad att få något i kompensation för detta....Kan t.ex. vara att du får dubbla Givaways....2 X Ljusblå Microfiber Polishing Cloth 42X62cm eller vad som är aktuellt då....
MVH Eric