1:Bästa pris?
2:Bästa suport?
3:Bästa leveranstid?
4:Bästa packat?
5:bästa produktsortimentet ?
6:Bästa betalmöjligheter?
Det är dom viktigaste parametrarna..men fyll gärna på..
vill endast få svar på 1-6..om inget annat viktigt kommer upp..

1. Prislimban skrev:Vad gillar ni som kund?
1:Bästa pris?
2:Bästa suport?
3:Bästa leveranstid?
4:Bästa packat?
5:bästa produktsortimentet ?
6:Bästa betalmöjligheter?
Det är dom viktigaste parametrarna..men full gärna på..![]()
vill endast få svar på 1-6..om inget mycket annat kommer upp..

För att köpa bilvårdsprylar så har jag inget behov av att prata med någon på säljföretaget...så länge jag vet vad jag vill ha. Vad är det för support du menar egentligen?Jill skrev:Nu när man bara kan välja en, så säger jag bäst support för att om man är BÄST på det så genomsyrar det hela företaget. Du säljer bra bra produkter som du kan stå bakom. Du packar dom säkert för att slippa klagomål osv... Med bra support= fler kunder= ni kan hålla nerer priserna... Samt ni levererar i tid för att slippa klagomål. Bra support är hjärtat i ett företag om ni frågar mig.
Win .. win .. win.

Det håller jag helt med omJill skrev:Jag tänker på trevliga säljare som är aktiva på forum.Manor skrev:För att köpa bilvårdsprylar så har jag inget behov av att prata med någon på säljföretaget...så länge jag vet vad jag vill ha. Vad är det för support du menar egentligen?Jill skrev:Nu när man bara kan välja en, så säger jag bäst support för att om man är BÄST på det så genomsyrar det hela företaget. Du säljer bra bra produkter som du kan stå bakom. Du packar dom säkert för att slippa klagomål osv... Med bra support= fler kunder= ni kan hålla nerer priserna... Samt ni levererar i tid för att slippa klagomål. Bra support är hjärtat i ett företag om ni frågar mig.
Win .. win .. win.
Mailbekräftelse som är korrekt och kommer snabbt.
Bra support sätter alltid kunden i första hand och arbetar för att den alltid ska vara nöjd.
En otrevlig säljare som bara kastar ner billiga prylar i ett paket och inte bryr sig hur lång tid det tar innan du får det och om du är nöjd osv... är det värsta som finns.

Me like =)Jill skrev:Jag tänker på trevliga säljare som är aktiva på forum.Manor skrev:För att köpa bilvårdsprylar så har jag inget behov av att prata med någon på säljföretaget...så länge jag vet vad jag vill ha. Vad är det för support du menar egentligen?Jill skrev:Nu när man bara kan välja en, så säger jag bäst support för att om man är BÄST på det så genomsyrar det hela företaget. Du säljer bra bra produkter som du kan stå bakom. Du packar dom säkert för att slippa klagomål osv... Med bra support= fler kunder= ni kan hålla nerer priserna... Samt ni levererar i tid för att slippa klagomål. Bra support är hjärtat i ett företag om ni frågar mig.
Win .. win .. win.
Mailbekräftelse som är korrekt och kommer snabbt.
Bra support sätter alltid kunden i första hand och arbetar för att den alltid ska vara nöjd.
En otrevlig säljare som bara kastar ner billiga prylar i ett paket och inte bryr sig hur lång tid det tar innan du får det och om du är nöjd osv... är det värsta som finns.

suport kan skrivas med både och.. men absolut vanligaste är med ett p..LineaR skrev:jag röstade på bästa suport...men stavas inter support med 2p?
min röst hamnade där för att mail kontakt är suverän och personerna bakom mailen är mkt service inriktade och svarar fort. Detta leder också till snabba leveranser som jag fått?
Det är en bra webshop därför vissa produkter inte är hemma i lager för alla beställer så mkt så de tar slut.

vi har 4st linjer in på firman och ibland är alla upptagna.. ett tecken på att folk gillar att få prata med folk som kan en hel del om produkterna vi säljerTantrum skrev:Röstade på bästa support!
Folk tillgängliga på telefon och/eller mail är ofta oslagbart.
Hade "Bästa information" funnits hade jag lätt röstat på det.
I och med internet blir det allt viktigare att styra informationen man vill att kunden ska ha.