Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Autoglym How Clean is your Car - DVD

Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
Kategoriregler
Bild
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Autoglym How Clean is your Car - DVD

Inlägg av Nisse » 02 jul 2009 01:53

Undrar om inte C.Krefting AB (Autoglym i Sverige) har denna DVD på lager...Vet att vi fick några 2-3 st från dom tidigare i samband med reklamutskick...vet inte vad den kostar...men det går ju att kolla upp... ;)

Bild

http://www.markevans.co.uk/acatalog/How ... r_Car.html

Översatt till Svenska av google... :oops:

Autoglym har samarbete med populära TV-presentatör Mark Evans att skapa den ultimata valeting guide.

"Hur ren Är din bil" är en DVD för alla, från nybörjare bil renare till regelbundna söndagsmorgonen bil rengöring entusiasten. Mark tar en 12 år gammal BMW 5-serie som värderas till £ 375, och över en helg tvättar den inifrån och ut, nästan utan like. När bilen är omvärderas bedövas bilens värderas till £ 2500!

Denna DVD är full av toppen tips och steg för steg för att lägga hundratals pounds till värdet på din bil. Oavsett om du vill sälja, eller bara vill ha en utställnings finish, det här är DVD för dig.
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 982
Blev medlem: 18 sep 2008 19:08

Re: Autoglym How Clean is your Car - DVD

Inlägg av bustorp » 02 jul 2009 11:16

Den skulle ju vara gratis när det säkert är reklam för Autoglym i den.
Jag har svårt att betala för något som har reklam, det tjänar jag nada på.........
Men så är jag en snål jäkel också ;)
Besserwissers wisser besser
Gammalt djungelordspråk

Skriv svar