Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Frakt o så......

Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
Kategoriregler
Bild
Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 982
Blev medlem: 18 sep 2008 19:08

Frakt o så......

Inlägg av bustorp » 09 jul 2009 19:20

Hur funkar det med frakter hos er?
Förstod jag saken rätt när jag säger att ni skickar med Posten, Schenker o Bussgods?
Skickar ni ett mail med ev. kollinummer eller lägger ni in det på min order så att jag kan se status på frakten efter ni skickat m.m?

Det vore annars en bra grej att lägga kollinummer på "Min sida" i orderhistoriken och/eller avisera via SMS..........alla kollin går ju att spåra på nätet idag.
Det är ju så att man ofta kan spara en fraktdag om man har kollinumret, för fraktarnas avisering o utkörning synkar sällan.

Bara som exempel:
Igår hämtade jag ett paket som jag såg på nätet hade anlänt o aviseringen har inte kommit ännu, över ett dygn EFTER. DHL........
Senast redigerad av 1 bustorp, redigerad totalt 14 gånger.
Besserwissers wisser besser
Gammalt djungelordspråk

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Re: Frakt o så......

Inlägg av Nisse » 09 jul 2009 22:38

Du får en orderbekräktelse med alla uppgifter via ditt mail....Och du väljer SMS avisering när du beställer i kassan...95% går med fraktbolag Schenker...I ditt paket finns en retursedel om det skulle vara något problem.... ;)

Bild
Bild
MVH Nisse

Skriv svar