Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Polersida,
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Re: Polersida,
Snyggt?
Är det du som ligger bakom den Göran?
Är det du som ligger bakom den Göran?
Senast redigerad av 1 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gånger.
Black isn't a color, it's a part time job!
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
"Klapp på axeln"
Nu måste vi fylla på förrådet med fler 3401or...
Nu måste vi fylla på förrådet med fler 3401or...
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- Funk
- Moderator

Fick min demomaskin levererad av BBV idag, tack för snabb service som vanligt !
Var tvungen att köra lite för att testa, Flexen, ProPad och QF140 är mina nya favoriter för bra och snabba jobb.
/Thomas
Var tvungen att köra lite för att testa, Flexen, ProPad och QF140 är mina nya favoriter för bra och snabba jobb.
/Thomas
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 14 gånger.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Kan vara lite ovant med denna maskin från början....men när man väl vant sig med den så kan man göra underverk...kom ihåg skötselinstruktionen gällande Propaden..."får ej tvättas" !! men doserar man rätt så hålller den sig väldigt clean...Och tänk på att ta bort Propaden väldigt försiktigt från stödplattan...den sitter väldigt hårt...jobba bort den med naglarna...lätt att dra sönder den om man inte ser upp !!Funk skrev:Fick min demomaskin levererad av BBV idag, tack för snabb service som vanligt !
/Thomas
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
-
Göran
Det är jag som är bakom idén, men Drew på forumet har gjort sidan. 
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.
- jujimbo
- Entusiast

Hm jag kan inte öppna sidan får bara upp medelandet:Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket. Försök igen.
Skumt?
Nåja det ordnar sig säkert.
Magnus
Skumt?
Magnus
Senast redigerad av 1 jujimbo, redigerad totalt 14 gånger.
-
Göran
Servern sov, nu funkar det!jujimbo skrev:Hm jag kan inte öppna sidan får bara upp medelandet:Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket. Försök igen.
Skumt?
Magnus
- Funk
- Moderator

Tack för varningen, jag har kört Propad tidigare på cyclokopia och kan bara hålla med. Dessutom är det kul att köra propads första gången när dom släpper lite garn, man blir lite rödluddig efteråt...Nisse skrev:Kan vara lite ovant med denna maskin från början....men när man väl vant sig med den så kan man göra underverk...kom ihåg skötselinstruktionen gällande Propaden..."får ej tvättas" !! men doserar man rätt så hålller den sig väldigt clean...Och tänk på att ta bort Propaden väldigt försiktigt från stödplattan...den sitter väldigt hårt...jobba bort den med naglarna...lätt att dra sönder den om man inte ser upp !!Funk skrev:Fick min demomaskin levererad av BBV idag, tack för snabb service som vanligt !
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 14 gånger.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
Göran
Ska vi lägga upp bilder osv på när ni kör Flex på sidan? 
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Ska vi verkligen skrämma bort ev. kunder?Göran skrev:Ska vi lägga upp bilder osv på när ni kör Flex på sidan?
Senast redigerad av 1 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gånger.
Black isn't a color, it's a part time job!
-
Göran
Det ska vi, och vi kan även lägga upp ett litet forum på den sida och kalla den "Flex 3402VRG.se -En del av bilvårdsforum"Stupid-Flanders skrev:Ska vi verkligen skrämma bort ev. kunder?Göran skrev:Ska vi lägga upp bilder osv på när ni kör Flex på sidan?