Blev en snabb test av ett par produkter idag, morsan skulle städa deras bil så jag passade på att prova. Dock så fanns inte så mycket tid till att stanna upp under arbetets gång (allt måste ju gå så fort
Produkterna som testades var:
WOLF'S CHEMICALS WT-1N ALL PURPOSE CLEANER, CARPET SHAMPOO - THE INSIDER
SCHOLL CONCEPTS PURPLE PREMIUM INTERIOR SHINE

WOLF'S CHEMICALS WT-1N ALL PURPOSE CLEANER, CARPET SHAMPOO - THE INSIDER blandades 1:10 i en sprayflaska och SCHOLL CONCEPTS PURPLE PREMIUM INTERIOR SHINE hälldes och i en sprayflaska då denna skulle sprayas på.

Före

Rengöring utfördes med WOLF'S CHEMICALS WT-1N ALL PURPOSE CLEANER, CARPET SHAMPOO - THE INSIDER, en rund pensel och MF-duk.
Efter detta gick jag över med SCHOLL CONCEPTS PURPLE PREMIUM INTERIOR SHINE, tog och skar av en tvättsvamp och gjorde cirkulära rörelser och det stod i beskrivningen. Dock då hade jag fått för mig att man skulle torka med en MF-duk efter, detta skulle man ju inte utan man ska låta det torka. Så jag gick över en gång till och gjorde rätt.
Dock så blev det lite flammigt på ett par ställen, om det har och göra med handhavandet eller att det var att solen låg på vet jag ej.
Efter

Tankar
WOLF'S CHEMICALS WT-1N ALL PURPOSE CLEANER, CARPET SHAMPOO - THE INSIDER fungerar riktigt bra. Hade ett par tuffa fläckar som jag nästan fick bort med lite gnuggande (Hade säkert gått bort med starkare blandning och mer gnuggande). Blandningen 1:10 var för generell städning och till det fungerade den super. Ett plus var också att det luktade hyfsat trevligt.
SCHOLL CONCEPTS PURPLE PREMIUM INTERIOR SHINE Luktar underbart! Morsan beskrev den som en frisk doft att frukter, själv kan jag inte säga vad den lutar men gott är det
Spraya på arbeta med en mjuk svamp och låt torka, det kan inte bli enklare än så.
Betyg
WOLF'S CHEMICALS WT-1N ALL PURPOSE CLEANER, CARPET SHAMPOO - THE INSIDER 5/5
SCHOLL CONCEPTS PURPLE PREMIUM INTERIOR SHINE 4,5/5 (För att det blev lite flammigt, ska testa mer framöver och se hur det blir då)
Tack Gunther för att jag fick testa dessa produkter