Nu ska vi tillverka Medium Cut rubbing, blanda, blanda

Så fyller vi flaskorna

Etiketterna klistras fast för hand

Pallen plastas:

Jiins, här kommer din beställning:

Som den skadade logistikingenjör jag är så kan jag inte hålla mig; Usch sicken eländig sjöpall!

Och duktigt sönderkörd den blir OM dom ska in med pallyftare där... du kan ju gissa att den är "halt" när den kommer fram

Vilken tur...jag blev ju riktigt deppig ett tag.Göran skrev:Det som tillverkas är "four à star products".
Ursäkta om rubriken är missvisande.

Nej, jag håller med...men miljön såg mer än lovligt trist ut på fotografiernaNisse skrev:Det behöver inte vara värsta high tech för att tillverka bra produkter...dom finaste ostarna t.ex. kommer från väldigt små ost tillverkare på någon bakgård i Frankrike....![]()

Finns nog många arbetare i USA som inte rycker så mycket på smilbandet, om man tänker på anställningstryggheten i detta land...Kan vara en illegal invandrare från Mexiko som du ser, som gränspolisen kan komma och gripa vilken minut som helst....Snart kommer någon halvbas och skriker...HÄR SER UT SOM EN SVINSTIA...NU För hundra gubbar FÅR NI SOM INTE HAR NÅGOT UPPEHÅLLSTILLSTÅND STÄDA UPP HÄR...GÖRAN FRÅN BILVÅRDSFORUM I SVERIGE KOMMER PÅ BESÖK IDAG...DÅ SKALL ALLT VARA I TOP SKICK...MANOLITO...DU DAMMSUGER GOLVEN...VERKSTÄLL!!!Manor skrev:Nej, jag håller med...men miljön såg mer än lovligt trist ut på fotografiernaNisse skrev:Det behöver inte vara värsta high tech för att tillverka bra produkter...dom finaste ostarna t.ex. kommer från väldigt små ost tillverkare på någon bakgård i Frankrike....![]()
...och arbetarna ser inte direkt lika stolta ut för sitt "hantverk", som jag antar att den franske osttillverkaren gör...

Riktigt chefs material du nisseNisse skrev:...DU DAMMSUGER GOLVEN...VERKSTÄLL!!!