Man har ju blivit lite inspirerad efter träffen.
Vill tacka mortil för att han ställde upp med sitt garage för träffen också.
Jag har ju lite bilder också som jag kan lägga upp. Men ville bara kolla innan så att alla tycker det är ok.

Tomas88 skrev:Jaha. Nu var det dags att beställa prylar![]()
Jag har ju lite bilder också som jag kan lägga upp. Men ville bara kolla innan så att alla tycker det är ok.

TommyJ skrev:Lägg upp bilderna så vi som missade kan få vara med lite oxå...
Av egen erfarenhet vet man ju att Mortil är en utmärkt värd!

Jag vill gärna se bilderna !!Tomas88 skrev:Jaha. Nu var det dags att beställa prylar![]()

rekaren skrev:var konon på denna träff, tacka till "värden" Mortil.
De vart så trevligt att få träffa er som var med (och frugan tyckte de var gött att man stack iväg också!)
Träffen i Mortils garage gav mig en massa. Man fick provköra Exreme Flex´s maskin. Den var typ samma som en av mina (Festo)maskiner som jag har. Men med optipaden på min maskin så var denna hemsk, men klädde man på en skumrondell så tror jag nog Feston vann i tävlingen, i och med att den har en snabbare "kurvbana" och mer roterande?
Skulle jag köpa en utav dessa maskiner, så vet jag faktiskt inte vilken jag skulle valt! Det enda jag kan säga e är att Feston är kanske kanske mer allround.
Fast jag kommer troligtvis köpa en likadan som Extreme har, om priset blir der rätta.
Och jag tror nog att du Extreme hade köpt en sån maskin som jag har om priset är det rätta?

Nisse skrev:Jasså Flex XC 3401 VRG var så bra i jämförelse...Festool är inga dåliga grejer minsann !
Men vart är bilderna ???

Extrem visar hur man hanterar en 3401utrustad med optipad trissa med lätt o fin hand.
Duell i polish city mellan mortil och extrem ingen vann för -
båda överlevde.Samt rekarn in action med sin festol exenter.ossilerande maskin,men har hört rykten att han ska byta upp sig till en 3401a.
Tomas provar att köra med festol roterande under vakande ögon gick mycket bra.

vilka polermedel användes ?Extreme skrev:Kör man Top-Toolen och Optipad så blir det halogram över hela ytan, men med Flexen 3401 så slipper man detta
det var både Mortil jag överrens om.
Så jag får väl säga att jag vann väl duellen![]()
![]()
![]()
MVH
Extreme