Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Ultima Car Care Products

Här postas vi allt nytt som händer
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Ultima Car Care Products

Inlägg av Nisse » 27 sep 2013 09:17

Nu tänkte jag göra lite extra reklam för just Ultimas produkter... Ja det kan verka lite tjatigt kanske... Mycket snack över Ultima kan tyckas... Men det är väldigt bra produkter, det kommer man inte ifrån!! Och det märker man genom kundernas reflektioner.

Händer väldigt ofta lokalt att kunder kommer in och grannen har köpt något som han visat upp. Och då vill man ha samma produkt, och det är väl genom att produkten är så lättjobbad... och ger ett bra resultat. Man kan likna detta med solskydd inför sommaren för att skydda din hud från.. Ingen skulle köpa ett skydd som man gnider in i början på sommaren, och det skall hålla hela sommarperioden...

Näää det blir att smörja in sig varje dag... Och det kan man likna med att lägga ett lager Ultima Paint Guard Plus+ var tredje eller fjärde tvätt... Då har man ett skydd som är värt namnet... Ja visst håller det längre!! Men går det så snabb att lägga på.. Ja då blir det verkligen gjort... Nisse ;)

Bara att gå in i vår shop och beställa en flaska.. Garanterar att DU blir nöjd!! ;)
Direktlänk >> http://shop.bollnasbilvard.se/ultima-m-45-1.aspx

Frågor på detta!! :jeps

Bild

Bild

Bild

Flera av Ultimas produkter innehåller Polycharger som är en Booster som förstärker upp t.ex. lackskyddet (Ultima Paint Guard Plus) och gör det mer hållbart.

Tycker du det är jobbigt att på ett bra sätt skydda bilen lack? Så skall du titta närmare på Ultimas transparenta lackskydd (Ultima Paint Guard Plus) som inte kritar alls, och som du mer fördel även kan använda på all olackade plastdetaljer på ditt fordon, för att få ett skydd och bättre finish även på dessa.

Om du på några minuter vill uppnå ett nyskick utseende och känsla på din lack. Lägg ett lager Ultima Paint Guard Plus som är en Wipe On - Walk Away™ produkt. Du behöver bara applicera produkten i ett tunt lager sedan är det klart!

Ultima Paint Guard Plus+ 118ml
265 kr

Ultima Paint Guard Plus+ 354ml
535 kr

Ultima Paint Prep Plus+ 354ml
375 kr

Ultima Lackskyddspaket 1
595 kr

Ultima Lackskyddspaket 2
835 kr
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
knox682
Medlem
Inlägg: 38
Blev medlem: 21 aug 2013 19:26
Ort: Lindesberg

Re: Ultima Car Care Products

Inlägg av knox682 » 27 sep 2013 11:15

Är det nån som har provat att lägga ut Ultima Paint Guard Plus+ med maskin o microfibertrissa? :?: . Inbillar mig att man kan få en lite jämnare tunnare yta på det viset.

// Stefan
Senast redigerad av 1 knox682, redigerad totalt 14 gånger.
// Stefan

Cogo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2438
Blev medlem: 10 maj 2011 13:51
Ort: Linköping

Re: Ultima Car Care Products

Inlägg av Cogo » 27 sep 2013 11:39

knox682 skrev:Är det nån som har provat att lägga ut Ultima Paint Guard Plus+ med maskin o microfibertrissa? :?: . Inbillar mig att man kan få en lite jämnare tunnare yta på det viset.

// Stefan
detta ser jag ingen vits med då det är så enkelt som det kan bli redan idag.

mvh magnus
Senast redigerad av 1 Cogo, redigerad totalt 14 gånger.

Göran

Re: Ultima Car Care Products

Inlägg av Göran » 27 sep 2013 14:34

knox682 skrev:Är det nån som har provat att lägga ut Ultima Paint Guard Plus+ med maskin o microfibertrissa? :?: . Inbillar mig att man kan få en lite jämnare tunnare yta på det viset.

// Stefan
Den frågan har jag fått många gånger, varför ska man ta fram en tung maskin. När det går snabbare för hand?

Skriv svar