Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Gtechniq Crystal Serum

Alla typer av lackskydd, lackförseglingar, lackkonserveringar, vax m.m.
Användarvisningsbild
mrjohn
Medlem
Inlägg: 164
Blev medlem: 05 maj 2010 11:32

Gtechniq Crystal Serum

Inlägg av mrjohn » 26 aug 2016 10:38

Då jag har varit så nöjd med C1 så tänkte jag att jag skulle testa Crystal Serum som enligt de testar jag har sett skall vara riktigt grymt. Man påstår att det är delvis reptåligt och ger utslag på lackmätaren. Återkommer med mina synpunkter. Köpte även en liter C2 som man kan toppa med vid tvätt, bara spruta på och torka av. Första testet för denna blev duschdörrarna I glas :)

Det blev också en ShineMate - EP803 Rotary Polisher för att äntligen komma åt där det är trångt och slippa den kompressordrivna polermaskinen som min lilla kompressor inte riktigt klarar av. Den verkar omtyckt och kostar ca 1500kr.
crystal.jpg
crystal.jpg (105.44 KiB) Visad 3296 gånger
shine-mate-ep803-complete-kit.jpg
_________________________________
Mvh John
http://www.garaget.org/mrjohn

Galaxy
Medlem
Inlägg: 209
Blev medlem: 15 jul 2015 22:19
Ort: Kristianstad

Re: Gtechniq Crystal Serum

Inlägg av Galaxy » 26 aug 2016 12:41

Blir kul att se vad du tycker om Crystal Serum. Gtechniq verkar göra bra produkter.

Jag har varit riktigt sugen på roterande lilla ShineMate EP803 men inte tryckt på Enterknappen än för att slutföra beställningen. Blir väl ca 1700kr med frakt. Men finns väl en "risk" om man väl handlar att man köper något mera ;).

/Anders

Skriv svar