Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Collinite

Alla typer av lackskydd, lackförseglingar, lackkonserveringar, vax m.m.
Göran

Collinite

Inlägg av Göran » 17 feb 2009 20:19

Vaxade min mercedes med Collinite i helgen, och jag kan säga att jag blev djupt imponerad av den hårda och djupa carnaubaglansen som fick min bil att se riktigt ny ut. Och det jag vaxade var lackerad plast, i samma veva passade jag på att vaxa de svarta vinylkofångarna.

Vill ni ha ett billigt vax som ger ett oslagbart bra resultat finns Collinite nära till hands!
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

hulden
Ny Medlem
Inlägg: 16
Blev medlem: 13 jan 2009 10:12

Re: Collonite

Inlägg av hulden » 18 feb 2009 14:08

En grej bara; Produkten heter Collinite, inte Collonite. jag håller med dig Göran, den är jävlat suverän.

På solida lacker så täcker den grymt mycket tvättrepor samt ger otrolig glans och pärling.
Senast redigerad av 4 hulden, redigerad totalt 14 gång.

hebbe
Medlem
Inlägg: 310
Blev medlem: 23 sep 2008 18:19
Ort: nol

Re: Collonite

Inlägg av hebbe » 18 feb 2009 16:17

vart finns detta medel att köpa?
Senast redigerad av 4 hebbe, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Re: Collonite

Inlägg av Göran » 18 feb 2009 16:32

marineproof.se

Smidigt och billigt!
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.

Göran

Re: Collonite

Inlägg av Göran » 18 feb 2009 16:34

hulden skrev:En grej bara; Produkten heter Collinite, inte Collonite. jag håller med dig Göran, den är jävlat suverän.

På solida lacker så täcker den grymt mycket tvättrepor samt ger otrolig glans och pärling.
Håller med, och jag har hänvisat mina kompisar till Collintite, tack för att du sa till så jag skriver rätt. :D

Skriv svar