Microfiber Plush Towel 40x60 cm 600 x5
Sprayflaska med Trigger 500ml x4
Long Hair Sheepskin Car Wash Wool Mitt x2
Whoopie!

Har du verkligen varit snäll i år?big-jepp skrev:Sådär, då har man hämtat ut paketet och spanat in grejerna lite.
Ska bli kul att se vad advance clay toweln presterar samt white dressing.
Enda jag har att klaga på är...... Inget godis!har väntat sen i beställningen las..
Det verkar inte såWolfram skrev:Har du verkligen varit snäll i år?big-jepp skrev:Sådär, då har man hämtat ut paketet och spanat in grejerna lite.
Enda jag har att klaga på är...... Inget godis!har väntat sen i beställningen las..

Tyvärr kan vi missa ibland när det blir för stressigtbig-jepp skrev:Det verkar inte såWolfram skrev:Har du verkligen varit snäll i år?big-jepp skrev:Sådär, då har man hämtat ut paketet och spanat in grejerna lite.

Burrr, kan bli en kall vinter!Micke K skrev:Om du betalat med kort så ska du ha fått grejer, DOCK !!!! så fick vi mycket mer ordrar än förväntat så mössorna tog slut så vi skickar kepsar istället. Maila på info@bollnasbilvard.se och meddela att du blivit utan så löser vi något till dig !

16 kg?Berga skrev:Fick meddelande från posten -mitt paket är på gång! Men 16kg !!! huu måste handlat mer än jag minns![]()
Kom på att det måste vara mössan och godiset som väger![]()
Hoppas verkligen det blir mössan och inte kepsenvill inte frysa

Nu kom paketet fram!tobbegubben skrev:16 kg?Berga skrev:Fick meddelande från posten -mitt paket är på gång! Men 16kg !!! huu måste handlat mer än jag minns![]()
Kom på att det måste vara mössan och godiset som väger![]()
Hoppas verkligen det blir mössan och inte kepsenvill inte frysa
Köpte du 5 st Twin Tools maskiner?

Funkar fint, jag har provatBerga
Kanske stöttat av Hydro2 (om de lirar ihop?)

2999kr. Sjukt billigt!deciso skrev:Vad kostade twin tool maskinen på maratonet?