Det kommer att kosta en slant, men för det så ingår Ultimas stora palet. Ult-1100.
Skulle just du vara intresserad av en träff i Mars?

Vi kommer att göra en teoretisk del, med skolbänk, papper och penna.netmatte skrev:Vad innehåller kursen. ?

Vi har ju redan dubbla Ultima certifikatGnagetAnders skrev:Intresse anmäles. Manor vill också antar jag. Kanske Kalashnikov oxå

Skoj att intresse finns, jag ska kolla lite och återkomma. Är ni intresserade att hålla på lite längre än vanligt? Nio timmar, är det för länge?netmatte skrev:Vad innehåller kursen. ?

Det är i Sverige, och det finns bekväma tåg nuförtiden. Givetvis hämtar vi er vid stationen i så fall! Jag håller på att utforma kursprogrammet med Limban nu.netmatte skrev:Skulle vara kul synd att det är så långt bort bara.

Kalas! Detta kommer att bli proffsigt, i en lokal där allt redan finns.dLinkz skrev:Jag är intresserad!
Det låter kanon!Göran skrev:Kalas! Detta kommer att bli proffsigt, i en lokal där allt redan finns.dLinkz skrev:Jag är intresserad!![]()
Ska vi sprida detta, och bestämma ett datum där kursen blir av oavsett antal som kommer?

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016