precis man kan ju inte allt på en gång "rom byggdes inte på en dag".bustorp skrev:Det duger så länge, du ska ju skaffa dig lite materialkännedom över det du har för närvarande.Extra skrev: Okej, tror inte att jag har någon microfiber duk, går det lika bra med en polerduk typ turtle? tills dess att jag har införskaffat mig en microfiber duk?
De första gångerna du kör så är det övning, resultatet kommer efter hand när du börjar bli varm i kläderna.
Dubbeltrissan du har är näst intill idiotsäker, d v s man kan bära sig ganska illa åt innan den skadar bortom räddning.
Handla i lugn o ro, det är ingen panik med någonting. Det är lätt att förköpa sig när man läser alla hjälpsamma råd. Med lite is i magen så hittar du rätt grejor.
BBV har testförpackningar på många av sina proffsmedel så man slipper köpa en liter som man kanske inte alls trivs med. Det rekommenderar jag att du kollar på innan du handlar på dig en massa...........
O du, ingen fråga är för dum för oss, vi har alla varit nybörjare.
det är skönt att veta att man vågar ställa dom frågor som man vill ha svar på utan att känna sig dum