Då var det efterlängtade maratonet äntligen här igen
Klicka på bilden för mer information

Jo i teorin skulle de funka, om du inte blir utloggad och tappar innehållet i kundkorgen.. testa någon dag innan så du vet hur du ska göra för att lyckats bäst..tobbegubben skrev:Jag har en liten förfrågan då jag missade det förra marathonet. Om jag skulle vilja köpa polerrondeller som är med på marathonet mellan 16-18. Kan jag då typ lägga det i kundvagnen kl 10 och sedan invänta kl 16 för att sedan få det billiga priset?

Står att det är fraktfritt och att allt kommer slås ihop till ett paket. Endast en fakturaavgift om man välje det alternativet.tobbegubben skrev:Har ytterliggare en fråga, eller lär säkert komma på fler under dessa dagar innan marathonet börjar. Skall man efter varje order man gjort, välja vilken typ av betalning man skall göra och sedan slutföra köpet? När man sedan gjort flera ordrar så läggs allt ihop till en då?
Kommer då fraktavgiften och hanteringsavgiften att komma på var order eller kommer det att plockas bort när man betalar för varje order?
Kanske dumma frågor för er som varit med om detta innan, dock inte självklart för en nybörjare.