samt att man inte behöver vara rädd för vatten
åtminstoende inte om det skulle bli någon droppe
max.

Har också kört på Ultiman fast våra bilar inte har varit riktigt torra...ingen fara...och jag har nog överdoserat lite också utan problem...Tantrum skrev:Bilen måste inte vara snustorr. Det räcker att torka den som vanligt och sedan plocka i ordning sina prylar, för att sedan lägga på skyddet. Iom. att man lägger det med en stor mikrofibersvamp går det bra att vända på svampen om man skulle få lite fukt i den. Eller rotera den 90 grader och använda andra ändenJag har aldrig tålamod att vänta utan torkar bilen och lägger på det direkt. Har alltid lite vatten som rinner ur småskarvar och det är inga problem alls. På fälgarna är det tom. ganska mycket vatten i bulthålen, och det påverkar inte så det syns på pärlningen iaf.
Jag har heller aldrig fått bestående effekter av att lägga på för mycket medel. Jag kletade ut fyra spraypump över vänstra bakskärmen vilket gav tydliga ränder. Detta var dock så otydligt att jag inte noterade det när jag parkerade bilen hemma en timma senare

Har fått förhandsbesked att det är på ingående...Jag tror vi har Ultima paint guard hemma till nästa vecka...både den lilla och stora flaskan...Shareware skrev:Hej!
När tror ni att den lilla flaskan av Ultima paint guard plus kommer in i lager igen? Väntar med spänning på att den skall komma in igen så man får prova den.