Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tänkte beställa lite grejer input gärna
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Tänkte beställa lite grejer input gärna
Bara ramlar in order hela tiden....snyggt packat med rondellerna...sånna orders vill vi se mer av...

Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- jujimbo
- Entusiast

Jo blev ju en del grejer, men fick krympa beställningen, måste ju ha pengar till annat åxå, inte bara till bilvård.
Blir säker minst en till beställning under hösten
Får se hur jag trivs med medel och rondeller så man får se vad man kan behöva kompletera med eller fylla på.
Blir säker minst en till beställning under hösten
Får se hur jag trivs med medel och rondeller så man får se vad man kan behöva kompletera med eller fylla på.
Senast redigerad av 1 jujimbo, redigerad totalt 14 gånger.
-
Ante_Bmw
- Trogen Medlem

jujimbo skrev:Jo blev ju en del grejer, men fick krympa beställningen, måste ju ha pengar till annat åxå, inte bara till bilvård.
Blir säker minst en till beställning under hösten![]()
Vadå behövs pengar till annat OCKSÅ
Nej skämt och sido men detta är en dyr hobby , Ha begäret är för stort och plånboken (oftast) för liten