Mina top 3 är:
1. Carchem Luxury Car Shampoo
2. Carpro Reset
3. Meguirs NXT Car Wash
Föredrar shampoon utan wax vill inte sabba effekten av lackskyddet

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Mycket lödder,rengör utan att lägga något på lacken.Logan skrev:Ni som testa Mr pink hur är det
Bra lödder ? bra rengörande? snäll mot vax ?

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Var hittar du Garry Deans The Perfect Soap?deje skrev:Har nog använt 80% av de schampon som nämns i tråden plus några till, men det är svårt att särskilja på dessa "kvalitets" schampon , rent objektiv är
skillnaderna små , så det blir subjektiva närmast subtila faktorer som avgör.
Det kan vara lukten, glidet,förpackningen ,hur produkten marknadsförs ( vissa produkt linjer gillar man bara)senast använt har en viss påverkan, t.om.
vem som står bakom produkten kan ibland avgöra hur man uppfattar schampot.
För närvarande är favoriten Garry Deans The Perfect Soap /( trots att jag inte är förtjust i hur han försöker närmast trycka
ner sina produkter i halsen på en i sina videos) otroligt glid, luktar tuggummi, ger mycket skum och är väldigt drygt , men det schampot
som jag har en tendens att gå tillbaka till är Ultima Paint Guard Wash , mest troligt för jag tycker om hur det luktar.

Japp, han har en litet lansering erbjudande just nu, hans mikrofiber dukar är också av bra kvalitet för en rimlig summa pengar .Pierriewargen skrev:Det finns på http://in2detailing.co.uk. De blev återförsäljare i UK alldeles nyligen.
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk