Någon mer som kan bekräfta detta ??
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ultima Paint Guard Plus och kallavfettning ?
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ultima Paint Guard Plus och kallavfettning ?
Har nu testat Ultima Paint Guard Plus under en tid...Och mina erfarenheter är att detta lackskydd verkar stoppa rätt bra fast man avfettar regelbundet....Är inne på tredje pålägget nu....och har avfettat rätt rejält mellan varven...och är själv lite förvånad att det stoppar så bra som det gör..
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- Tantrum
- Administratör

Re: Ultima Paint Guard Plus och kallavfettning ?
Håller med dig. Har inte testat med kallavfettning i nån större utsträckning ännu, men alkaliska medel står den emot riktigt bra.
Det var faktiskt när jag använt medlet ett tag som jag såg att en "key selling point" är motståndskraft mot rengöringsmedel av olika slag. Det står tom. på flaskan
Det var faktiskt när jag använt medlet ett tag som jag såg att en "key selling point" är motståndskraft mot rengöringsmedel av olika slag. Det står tom. på flaskan
...like a boss.