Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
3 SAKER NI BÖR HA
- vesslan1
- Medlem
3 SAKER NI BÖR HA
Tar Remow OCH Duet OCH Vinyl Shield.BORDE NI HA NI KÖPER DET ÖVRIGA.Å säg inte dom är dålig då ljuger ni.
mvh vessslan
mvh vessslan
Senast redigerad av 1 vesslan1, redigerad totalt 14 gånger.
Lyssna inte på andra bilda dig en egen uppfattning.
-
marcus
- Entusiast

Re: 3 SAKER NI BÖR HA
Tar remow är bra men den är, enligt vad jag kommer ihåg, nästan dubbel så dyr som andra kallavfettingar.
Senast redigerad av 1 marcus, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Oj...Vi måste skynda på.....Här har du Duet en gång.....Vinyl Shield skall vi kolla upp....Men jag håller med Marcus lite där....Tar Remow är säkert bra men också väldigt dyr...vesslan1 skrev:Tar Remow OCH Duet OCH Vinyl Shield.BORDE NI HA NI KÖPER DET ÖVRIGA.Å säg inte dom är dålig då ljuger ni.
mvh vessslan
Duet är ett fordonsschampo som innehåller äkta Carnuabavax och efterlämnar tack vare detta en blank och vattenavstötande yta.
Duet är på grund av den höga inblandningen av Carnuabavax lågskummande.
Dosering:
Duet är ett högkoncentrat, vid korrekt blandning ger produkten ett lågt brukslösningspris. Spädning 1:320 (2-3 korkar i en hink).
5L
http://shop.bollnasbilvard.se/autosmart ... c-453.aspx
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
- Rudolf
- Ny Medlem
Kan inte mer än hålla med Vesslan1 att de tre prylarna är toppen. Tyvärr är det inga budgetpriser precis...
Köper man 25L av Duet + Tar remow miljö blir det mindre smärtsamt men fortfarande svettigt!!
Köper man 25L av Duet + Tar remow miljö blir det mindre smärtsamt men fortfarande svettigt!!
Senast redigerad av 1 Rudolf, redigerad totalt 14 gånger.
-
linblekinge
- Trogen Medlem

Vinyl Shield gillar jag oxå
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Blir väldigt blankt i alla fall efter tvätt...men det är rätt lågskummande...påminner rätt mycket om Concept speedy.....Rudolf skrev:Kan inte mer än hålla med Vesslan1 att de tre prylarna är toppen. Tyvärr är det inga budgetpriser precis...
- vesslan1
- Medlem
Ja Duet har ni ju. Det blir blank och fin yta av den och den rengör optipaden bra
.
Vinyl Shield Är bra för den går att använda invändigt utvändigt och på däcken den är som allsidig den håller väl inte lika bra som Concept Vista.
mvh vesslan
Vinyl Shield Är bra för den går att använda invändigt utvändigt och på däcken den är som allsidig den håller väl inte lika bra som Concept Vista.
mvh vesslan
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Ja nu är det bara att beställa en Autosmart Duet 5L om du behöver vesslan1vesslan1 skrev:Ja Duet har ni ju. Det blir blank och fin yta av den och den rengör optipaden bra.
mvh vesslan
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Kommer inom kort......vesslan1 skrev:Tar Remow OCH Duet OCH Vinyl Shield.BORDE NI HA NI KÖPER DET ÖVRIGA.Å säg inte dom är dålig då ljuger ni.
mvh vessslan
Autosmart Vinyl Shield - silikonfri gummi & vinyl polish
Vinyl Shield är en silikonfri polish för rekonditionering av utvändiga plast-, gummi- och vinyldetaljer. Produkten har en mycket god rengörande effekt samt god beständighet mot kemikaler.
Vinyl Shield har en mycket lång hållbarhet.

- vesslan1
- Medlem
Bra val nisse
.Dom som köper Vinyl Shield kommer inte ångra sig.Fick paketet från er igår med Duet och härliga brisk men en fråga hur blandar ni Blue & Green Wheel Cleaner 1x5 känns mycket tycker jag men jag vet iu inte?
En liten sak om Autosmart Duet jag har skurat golven med det i flera år och frugan blir lika glad varje gång jag skurar för min del är det för att känna den häliga doften för hon är det renheten och spegelbilden i golvet
mvh vesslan
En liten sak om Autosmart Duet jag har skurat golven med det i flera år och frugan blir lika glad varje gång jag skurar för min del är det för att känna den häliga doften för hon är det renheten och spegelbilden i golvet
mvh vesslan
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Blue & Green Wheel Cleaner 5Lvesslan1 skrev:Bra val nisse.Dom som köper Vinyl Shield kommer inte ångra sig.Fick paketet från er igår med Duet och härliga brisk men en fråga hur blandar ni Blue & Green Wheel Cleaner 1x5 känns mycket tycker jag men jag vet iu inte?
En liten sak om Autosmart Duet jag har skurat golven med det i flera år och frugan blir lika glad varje gång jag skurar för min del är det för att känna den häliga doften för hon är det renheten och spegelbilden i golvet![]()
mvh vesslan
Alkalisk är ett alkaliskt rengöringsmedel för bilfälgar och hjulsidor av stål, aluminium och plast. Avlägsnar snabbt oljerik och ingrodd smuts, vägsalt, bromsdamm oxid m m.
Applicera med sprayflaska eller dylikt. Låt medlet verka någon minut och vid behov bearbeta ytan med borste. Avsluta med noggrann avsköljning under lågt vattentryck. Späds med kallt eller ljummet vatten i förhållande : 1:5 – 1:100
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Blue & Green Wheel Cleaner 1x5 känns mycket tycker jag men jag vet iu inte?
Har själv testat att blanda 1:3 och det funkade över förväntan
Testa själv och tala om vad du tycker
Har själv testat att blanda 1:3 och det funkade över förväntan
Testa själv och tala om vad du tycker
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- vesslan1
- Medlem
Ja håller på.Det roliga med medel är ju slutresultatet man läser om ett medel som är bra men när man provar så är det värdelöst alla fabrikanter har ju starka sider det är ju bara att hitta vilka medel.
Som Strovels glasrent
är super när man har 2 traser på fönster eller 1 på polerrester.
mvh vesslan
Som Strovels glasrent
mvh vesslan
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Inkom i lager 2011-03-23
Autosmart Vinyl Shield 1L
http://shop.bollnasbilvard.se/valj-fabr ... 530-1.aspx

Autosmart Vinyl Shield 1L
http://shop.bollnasbilvard.se/valj-fabr ... 530-1.aspx