mvh vesslan

Har inte hört att dom har ändrat innehållet..kollar detta i morgon..

Har fotat och mailat och pratat med importören som har kontaktat fabriken..där är vi nu..vesslan1 skrev:Anders har du fått nått svar på urinprovet.
mvh vesslan

Jag har inte fått svar från leverantören ännu..vesslan1 skrev:Har du fått nått svar Anders.
Nån fler som har det här kittet hur ser eran ut.
Mvh vesslan

förstår jag dig rätt så är det något konstigt med produkten??..vesslan1 skrev:Den gula är samma lika glans.det mest farsonerande att det hålller 2 år utan prb.
Mvh vesslan
Jo det fungerar bra.Mest nyfiken om du fått nått svar än.limban skrev:Har fotat och mailat och pratat med importören som har kontaktat fabriken..där är vi nu..vesslan1 skrev:Anders har du fått nått svar på urinprovet.
mvh vesslan
så fort svar kommer meddelar jag det

mailade idioten senast i fredags..får inget svar.. så jag vet inte vart jag står...vesslan1 skrev:Väntar på svar än eller har ni blivit för stor och svara små kunder.
Det va bättre ordning när ni börja men lika med alla kedjer
Kört 6 bilar med den nu, den gammla va bättre=urin i min där stara vi .
mvh vesslan

haha.. tror du att vi dricker sprit på dagtid på jobbet?..Grief skrev:Prova att posta innan ni dricker sprit.

Me like =)Grief skrev:Prova att posta innan ni dricker sprit.

du låter bara avensjuk...Grief skrev:Tror inte ni jobbar 2330 en lördag
Skickat från en Samsung Galaxy S3 med Tapatalk

Det finns inget värre än kattpisslimban skrev:du låter bara avensjuk...Grief skrev:Tror inte ni jobbar 2330 en lördag
Skickat från en Samsung Galaxy S3 med Tapatalk