Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vilka har fått paket från oss på BBV under senare tid ?
- ostkroken
- Entusiast

Re: Vilka har fått paket från oss på BBV under senare tid ?
En kompis som beställde lite prylar igår efter min konsultation. Han var smått lyrisk över den extremt snabba leveransen, beställde igår klockan 12.30 hämtade ut paketet idag klockan 15. 
Senast redigerad av 1 ostkroken, redigerad totalt 14 gånger.
- Commander
- Trogen Medlem

Sv: Re: Vilka har fått paket från oss på BBV under senare ti
Stämmer, dryga dygnet och leveransen hemma. Helt galet bra, nu väntar jag med spänning på första maraton timmarna jag får upplevaostkroken skrev:En kompis som beställde lite prylar igår efter min konsultation. Han var smått lyrisk över den extremt snabba leveransen, beställde igår klockan 12.30 hämtade ut paketet idag klockan 15.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Senast redigerad av 1 Commander, redigerad totalt 14 gånger.
-
crjs
- Medlem
Beställde i torsdags, fick hem mina saker i går..
Hade kunnat hämta ut de i fredags om jag hade åkt direkt till centralen.. Så tack för snabb leverans.
Lite synd bara att 2 Arti green, en Extrem fälgrengöring hade läckt lite.. En hade läckt ut igenom plastförseglingen... Inga stora mängder så vart lugnt.
Blir smått fundersam på hur fasen posten behandlar godset dock!
Jäkligt bra det med plastförseglingen annars måste jag säga
Lite synd bara att 2 Arti green, en Extrem fälgrengöring hade läckt lite.. En hade läckt ut igenom plastförseglingen... Inga stora mängder så vart lugnt.
Blir smått fundersam på hur fasen posten behandlar godset dock!
Jäkligt bra det med plastförseglingen annars måste jag säga
Senast redigerad av 1 crjs, redigerad totalt 14 gånger.
- Pär_L
- Sponsor

- Kontakt:
Jo det är jätte tråkigt med läckage, hur vi än gör så händer det ibland tyvärr.
skriv en notering om detta vid nästa beställning så kanske vi kan hitta något skojj att skicka med som plåster på seren
skriv en notering om detta vid nästa beställning så kanske vi kan hitta något skojj att skicka med som plåster på seren
Senast redigerad av 1 Pär_L, redigerad totalt 14 gånger.
- MätZ
- Medlem
Fick mitt paket med 1L FG400, BBV Blue Paint Inspection 500ml, BBV Blue Paint Inspection 2,5L, BBV Vista Pro 250ml samt en våfflad svamp + en liten Ahlgrens Bilar påse som åkte in direkt i munnen när jag öppnade paketet
Fast att 2,5L dunken va så pass förseglad och inplastad så hade det läckt ute lite i kartongen och den våfflade svampen har fått lite på sig. Posten måste ju verkligen vara hårdhänta
Men grymt snabb leverans och väl inpackade saker
Fast att 2,5L dunken va så pass förseglad och inplastad så hade det läckt ute lite i kartongen och den våfflade svampen har fått lite på sig. Posten måste ju verkligen vara hårdhänta
Men grymt snabb leverans och väl inpackade saker
Senast redigerad av 1 MätZ, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Kul att du fick lilla påsen..
ja hur noga vi än är så verkar dom vara hårda på paketen..
// Anders
ja hur noga vi än är så verkar dom vara hårda på paketen..
// Anders
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
Jill
- Medlem
- Kontakt:
UNDER 24h för leverans till Ystad. Måste nog vara rekord 
Senast redigerad av 1 Jill, redigerad totalt 14 gånger.
- latisen
- Forumtekniker

Samma här, beställde 5L Arti green och 5L ARTI+ schampoo, interiörborste samt fläcksuddare. Fick SMS under 24 timmer efter beställning.

Senast redigerad av 1 latisen, redigerad totalt 14 gånger.
-
Wolfram
- Medlem
Beställde massa gott, bland annat fälgrengöring i 5L, glasrent i 5L, white dressing i 2.5L.
Alla dom 3 hade läckt inuti sina påsar, klippte av ena hörnet och lät det rinna ner i en bytta å hällde tillbaka det i flaskan så det va ju ingen fara så. Men hur f*n hanterar posten sakerna?!
En stor eloge till emballeringen från BBV's sida, både denna och tidigare gånger.
Alla dom 3 hade läckt inuti sina påsar, klippte av ena hörnet och lät det rinna ner i en bytta å hällde tillbaka det i flaskan så det va ju ingen fara så. Men hur f*n hanterar posten sakerna?!
En stor eloge till emballeringen från BBV's sida, både denna och tidigare gånger.
Senast redigerad av 1 Wolfram, redigerad totalt 14 gånger.
-
Wolfram
- Medlem
Beställde massa gott, bland annat fälgrengöring i 5L, glasrent i 5L, white dressing i 2.5L.
En stor eloge för emballeringen från BBV's sida, både denna och tidigare gånger.
En stor eloge för emballeringen från BBV's sida, både denna och tidigare gånger.
-
Wolfram
- Medlem
Alla dom 3 hade läckt inuti sina påsar, klippte av ena hörnet och lät det rinna ner i en bytta å hällde tillbaka det i flaskan så det va ju ingen fara så.
Fälgrengöringen hade posten dock lyckats ha sönder påsen till, nånting som kommit in genom pappen och punkterat den. Hur f*n hanterar posten sakerna kan man undra?!
Jobbat på posten så jag vet, allting sköts via datoriserad sorteringsterminal.
Saker faller hit och dit från ett transportband ner till den slutgiltliga transportbanan och slutligen rakt ner i en 1.80m hög stålhäck. Rakt på andra paket, spetsiga, platta, ömtålliga, hårda saker. Förkastligt.
Alla dom 3 hade läckt inuti sina påsar, klippte av ena hörnet och lät det rinna ner i en bytta å hällde tillbaka det i flaskan så det va ju ingen fara så.
Fälgrengöringen hade posten dock lyckats ha sönder påsen till, nånting som kommit in genom pappen och punkterat den. Hur f*n hanterar posten sakerna kan man undra?!
Jobbat på posten så jag vet, allting sköts via datoriserad sorteringsterminal.
Saker faller hit och dit från ett transportband ner till den slutgiltliga transportbanan och slutligen rakt ner i en 1.80m hög stålhäck. Rakt på andra paket, spetsiga, platta, ömtålliga, hårda saker. Förkastligt.
- tobias.flood
- Medlem
Beställde lite diverse, bl.a. Arti + 5L, arti Green, foam Lance, Menzerna FG, PF, SF.
Lade beställningen lunchtid i tisdags och hämtade ut på onsdag. Vansinnigt snabb hantering av BBV. TACK! Perfekt att ha när det är lite "långhelg".
Ovarsam hantering av posten, kartongen såg katastrofal ut. Men det var så välemballerat att allt var intakt, perfekt!

Lade beställningen lunchtid i tisdags och hämtade ut på onsdag. Vansinnigt snabb hantering av BBV. TACK! Perfekt att ha när det är lite "långhelg".
Ovarsam hantering av posten, kartongen såg katastrofal ut. Men det var så välemballerat att allt var intakt, perfekt!
Senast redigerad av 1 tobias.flood, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Härligt att du vart nöjd.. men beställ gärna någon dag i förväg för att vara extra säker..hehe..Jill skrev:UNDER 24h för leverans till Ystad. Måste nog vara rekord
// Anders
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
-
Longines
- Ny Medlem
Beställde lite lull-lull måndag eftermiddag i förra veckan. Kunde hämta grejerna på onsdagen.
Helt perfekt verkligen, allt var helt och fint, så även posten hade skött sig bra.
Helt perfekt verkligen, allt var helt och fint, så även posten hade skött sig bra.
Senast redigerad av 1 Longines, redigerad totalt 14 gånger.
-
Andyah
- Medlem
Såg ni hade fått in Bluemax skrapa på lager..la beställning 30/4..fick hem ett paket i brevlådan idag 6/5. Det var inte den skrapan jag hade köpt, identisk med era teflonskrapor för 70kr dock att den var blå istället för vit elr svart. (har en svart sen tidigare så jag kunde jämföra dom) har svarat på orderbekräftelse mailet. det ska väl gå till info@bollnas.... hoppas jag.
Senast redigerad av 1 Andyah, redigerad totalt 14 gånger.
- Pär_L
- Sponsor

- Kontakt:
Det mailet är nu besvarat och vi ordnar felet så snabbt som möjlig 
Senast redigerad av 1 Pär_L, redigerad totalt 14 gånger.
-
Andyah
- Medlem
låter härligt det:) tur att ni är bra o göra med.yerfen skrev:Det mailet är nu besvarat och vi ordnar felet så snabbt som möjlig
Senast redigerad av 1 Andyah, redigerad totalt 14 gånger.
-
Snoogiloo
- Medlem
Beställde hem lite nya saker igår vid 13.00 och var framme idag vid 12.00! Snabbt som attan!
Stort plus var även att grejorna skickades innan jag betalt fakturan trots att det var beställt som en försottsbetalning
Bra paketerat som vanligt och inget som hade läckt (Y)
Denna gången blev det:
BBV Arti+......................................PPS Glasbehandlingskit
Ultima Paint Guard Wash ..................Ultima Paint Prep Plus
Orchard Autocare BBB.......................Ultima Paint Guard Plus
Orchard Autocare Perfection...............Våffelduk
Appliceringssvaamp till däckglans..........Lite mikrofiberdukar

Stort plus var även att grejorna skickades innan jag betalt fakturan trots att det var beställt som en försottsbetalning
Bra paketerat som vanligt och inget som hade läckt (Y)
Denna gången blev det:
BBV Arti+......................................PPS Glasbehandlingskit
Ultima Paint Guard Wash ..................Ultima Paint Prep Plus
Orchard Autocare BBB.......................Ultima Paint Guard Plus
Orchard Autocare Perfection...............Våffelduk
Appliceringssvaamp till däckglans..........Lite mikrofiberdukar

Senast redigerad av 1 Snoogiloo, redigerad totalt 14 gånger.
-
tobbegubben
- Trogen Medlem

Då har även jag hämtat ut mitt paket. Allting hur bra som helst och min 6 åriga påg uppskattade bilarna. 
Senast redigerad av 1 tobbegubben, redigerad totalt 14 gånger.
-
Bisolvon
- Medlem
Just de jag har ju hämtat ur paket
allt var helt och tack för godiset. Jag ska vräka i mig det nu tänkte jag 
Senast redigerad av 1 Bisolvon, redigerad totalt 14 gånger.