Jag jobbar där vid sidan av mitt ordinarie jobb, därav min frågabmw_325 skrev:Masten det stämmer:)
Ser ut som HxW44x?
Jag jobbar där vid sidan av mitt ordinarie jobb, därav min frågabmw_325 skrev:Masten det stämmer:)
Det stämmer:) väldigt nöjd med den.Masten skrev:Jag jobbar där vid sidan av mitt ordinarie jobb, därav min frågabmw_325 skrev:Masten det stämmer:)
Ser ut som HxW44x?

På grund av väder och ljusförhållanden har jag ingen åsikt än...Grief skrev:Hur mycket upplever du att den repar?

Clay Towel.Logan skrev:Är nyfiken jag med på ex hur ofta den behöver sköljas i vatten för att inte bara vispa runt smutsen
om lacken måste spolas av ibland eller om allt fångas i denna produkten.

Vauxhallkillen skrev:Efter rådfrågning fick jag (som vanligt) en snabb leverans:
(Menzerna PP'n åkte med av bara farten, nyfiken som man är...)
Var bara tvungen att prova, så trots pissigt väder (garaget fullt av uppallade bilar) tvättades huven av och Claytoweln kunde provas.
En "liten" kompis som ville hjälpa till:
Tittar man noga ser man faktiskt de svarta små prickarna på lacken.
Ny film:
http://s143.photobucket.com/user/Vauxha ... 5.mp4.html
(Ursäkta att jag i ivern glömt att ta av mig repande utsmyckningar. Klockan ser otäck ut...)
Synd att det blåser så intensivt, men man hör ändå hur raspet försvinner.
Det är fasen helt sjukt hur effektiv den är!!Bara lätt tryck och några drag så är allt borta!
![]()
Min bedömning är att man kan gå över hela bilen på en timme.
Nu måste jag bara få ut nån bil ur garaget så att jag kan göra färdigt ordentligt.![]()
Får passa på att tacka Anders på Bollnäs Bilvård för tips och service!
/Anders

Swingminx skrev:Snygg klocka!![]()
Svårt att hinna se vad det är för någon?![]()

Vauxhallkillen skrev:Swingminx skrev:Snygg klocka!![]()
Svårt att hinna se vad det är för någon?![]()
![]()
Pulsar. Fick i julklapp.

Kan bara hålla med .Lemerok skrev:Haha roligt upplägg och snyggt jobbat! Härlig färg på bilen med.

usch,lät precis som rent sandpapper fick rysningar.Verkar väldigt effetivt,blir det mycket defekter efteråt?Man kanske skulle inhandla en sådan.Vauxhallkillen skrev:Tackar för kommentarerna!
Kan bjuda på en film till med lite härligt ljud...
http://s143.photobucket.com/user/Vauxha ... f.mp4.html
Jämfört med en vanlig clay bar så går ju detta väldigt mycket fortare!
Enkel att plocka fram och använda också.
Tänkte jag ska gå över Suzuki- jeepen här hemma med Power Protect, så kanske det blir ett mer rättvisande test än gräsklipparen.![]()
/Anders