Hej
jag har en Honda Civic -92 i blå metalliclack. Jag har sett många som har just den här modellen och färgen så brukar bakskärmen bli i en ljusare nyans än själva dörren. Har tagit en bild på det som tyvärr inte är så bra, men det har regnat hela veckan så det blir nog inte så mycket bättre tyvärr. Hur som helst, finns det något polermedel som gör att jag kan återställa bakskärmens nyans eller måste jag lacka om bakskärmen? Har provat med rubbing och cleaner utan resultat.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Återställa blå metalliclack som är i olika nyanser?
-
klasson845
- Ny Medlem
Senast redigerad av 4 klasson845, redigerad totalt 14 gång.
-
AudiS6
- Medlem
Brukar bara vara till och lacka om. VAG till exempel har haft stora problem med sin gula lack tidigare där den har skinit ur och bara omlack kan ordna det.