Tjenare! Är lite sugen på att köpa Meguiars M188 i samma veva som jag ska köpa Meguiars APC som jag bara hört gott om.
har dock inte hittat mycket om just M188, någon som har testat och är sugen på att dela sin åsikt? Hur står den sig mot tex Menzerna PL? ska göra en lättare polering på bilen och sen sprita av den och lägga skyddet!
MVH Daniel
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Meguiars M188 någon som testat?
- jeensa
- Medlem
Re: Meguiars M188 någon som testat?
Har lagt m188 på några bilar, bara gott att säga om produkten MEN har ej jämfört mot tex menzerna. Tycker det gör bilen lätt tvättad och verkar ha bra hållbarhet och ger riktigt bra glans.. Använder detailer typ var fjärde tvätt mest för att ta bort kalkfläckar då jag har mycker kalk i vattnet där jag bor.