Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Man VILL bli lurad!
-
Stingo
- Ny Medlem
Man VILL bli lurad!
Efter studerat olika lackskydd i detalj och läst så mycket om detta är man helt övertygad om att det val man till slut gör är den perfekta lösningen på allt lidande för sin bil. Man kan inte vara mer säker på att rätt val har gjorts. Produkten är lättarbetad, alla berömmer den och den är grymt prisvärd. HUR kan det gå fel. Nej, det kan det inte, det går inte då man gjort det perfekta valet. OM den inte skulle hålla måttet och MOT all förmodan den inte skulle hålla mot alkaliska tvättmedel och kallavfettningar är det ju inte produktens fel utan mitt eget. Jag MÅSTE ha använt fel schampo eller så var den alkaliska blandningen för stark, eller så skulle jag aldrig tvättat med Prickbort, den är ju kass. ALLT är mitt eget fel, inte lackskyddets. Jag skulle toppat lackskyddet med 18 lager QD, då skulle min bil må bra, och förbli helt perfekt med sanslös avrinning, superhydrofobisk pärlning samt sakta glida av i stora chok. Hur kunde jag vara så ansvarslös mot mitt lackskydd när jag äntligen gjort mitt perfekta val. För hundra gubbar ta den som kommer och klagar på mitt lackskydd, då j!!!ar
/Stefan
/Stefan
-
deciso
- Trogen Medlem

Re: Man VILL bli lurad!
Haha. En klockren analys. Precis så är det
- e_king
- Entusiast

Kan inte instämma i något ovan.
Vad ska vi diskutera? Det nya förträffliga lackskyddet som efterträder Sealant qp?

Vad ska vi diskutera? Det nya förträffliga lackskyddet som efterträder Sealant qp?
-
Stingo
- Ny Medlem
100% humor, inget annat.
Tack deciso!
Tack deciso!
- e_king
- Entusiast

För trött mitt i jobbhelgen.
Dags att krypa i säng. 
Edit: jag alltså
Edit: jag alltså
-
Stingo
- Ny Medlem
Inom bilvården finns det väl inget som delar folks åsikter så mycket som just vax eller lackskydd. Där finns det lika många åsikter som det finns träd i Sverige. Därför skrev jag detta inlägg som enbart är att betrakta som humor och innehåller ingen som helst baktanke. Det är ganska roligt att följa alla åsikter här på forumet där dom flesta kommer att vara lika lite överens nästa år också.
Fortsatt trevlig helg!
Stefan
Fortsatt trevlig helg!
Stefan
- Manor
- Moderator

Det bästa med denna "hobby" är dock att det är relativt billigt att testa sig fram.
Även om man hittar några favoriter så letar man vidare...det kan ju dölja sig något än bättre runt hörnet
.
Även om man hittar några favoriter så letar man vidare...det kan ju dölja sig något än bättre runt hörnet
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Andypandy
- Medlem
Jag tycker det var kul 
- progge
- Moderator

Ligger mycket sanning i det, men roligt var detAndypandy skrev:Jag tycker det var kul
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020