Normalt tar det ca 2 min att applicera produkten på ytan.
Om det ligger i mer än 2 min gör inte så mycket bara medlet inte torkar in.
Jag ska se över om jag kan förtydliga instruktionerna på vår sida

You got a point there Dr PhilPerra83 skrev:Vissa har ju en Huuhuuhuu, då behöver man inte röra lacken.

LövblåsPerra83 skrev:Vissa har ju en Huuhuuhuu, då behöver man inte röra lacken.

Pytsan, en lövblås är för losers...nä en äkta Metro Vac Air Blaster ska det vara...med filtrerad och något uppvärmd luftyerfen skrev:LövblåsPerra83 skrev:Vissa har ju en Huuhuuhuu, då behöver man inte röra lacken.![]()
![]()
![]()
![]()

HahahaManor skrev:Pytsan, en lövblås är för losers...nä en äkta Metro Vac Air Blaster ska det vara...med filtrerad och något uppvärmd luftyerfen skrev:LövblåsPerra83 skrev:Vissa har ju en Huuhuuhuu, då behöver man inte röra lacken.![]()
![]()
![]()
![]()
.

Det ser jag inga problem medBananen skrev:Man kan använda Air Force Blaster eller liknande för "eftertorkning"?
Hälsningar Thomas via Tapatalk

yerfen skrev:Jag tror att ni övertänker detta.
det är riktigt enkelt vilket man märker när man väl lägger produkten.
1. ren och torr yta.
2. spraya ut medlet.
3. skölj av.
4. Torka torrt på valfritt sätt.

Just den flaskan som som vi lanserar lackskyddet i är speciellt framtagen för att kunna göra som Yerfen beskriver. Den bildar ett tryck i flaskan och dimmar ut produkten så man slipper stå och pumpa fingrarna blåeric.u skrev:yerfen skrev:Jag tror att ni övertänker detta.
det är riktigt enkelt vilket man märker när man väl lägger produkten.
1. ren och torr yta.
2. spraya ut medlet.
3. skölj av.
4. Torka torrt på valfritt sätt.
Jag tror att man kan aldrig vara för Tydlig med hur man ska använda en bilvårdsprodukt, detta även för att minimera er tid att sitta och svara på den här typen av funderingar så hade jag rekommenderat en Övertydlig beskrivning på er produkts sida i er webshopp.
När jag tittar på bilden på produkten ser jag en liten flaska med ett litet spraymunstycke.
När du säger att man kan täcka hela bilen på 2 min blir jag tveksam om mina fingrar orkar pumpa på den där sprayflaskan så fort och om den håller för den pumpfrekvensen.
Den här tråden tjänar ett bra syfte framöver och det är att andra som har funderingar kanske kan hitta svar här om ni ger riktigt tydliga svar.
MVH Eric