Blev ju en viss skillnad där.
Jag har Carpro Dlux liggande i mitt garage som mina ny inköpta 18" Fälgar till min Ford ska få smaka på nästa vecka.
Och Sp fälgrengöring är riktigt bra ,men luktar tyvärr inget vidare.

Provat Dlux på plast? det är grymt !popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()
Blev ju en viss skillnad där.![]()
Jag har Carpro Dlux liggande i mitt garage som mina ny inköpta 18" Fälgar till min Ford ska få smaka på nästa vecka.![]()
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Jag har faktiskt inte gjort det ännu.miken skrev:Provat Dlux på plast? det är grymt !popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()
Jag har Carpro Dlux liggande i mitt garage som mina ny inköpta 18" Fälgar till min Ford ska få smaka på nästa vecka.![]()

Ja det blev det sannerligen, doften håller jag med om. Koskit luktar det.popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()

Lazar på streetpower rekommenderade dessa trissor när jag frågade om Esclate lotion tidigare:Nybliven polernörd skrev:Okej tack för svaren blir med maskin då! Funkar det med rupes vita att lägga eller ska jag köra med mjuka svarta av annat märke. Sorry för all min frågor men vill få till det riktigt bra.

Det blev inget speciellt roliga fälgar jag köpte.Commander skrev:Ja det blev det sannerligen, doften håller jag med om. Koskit luktar det.popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()
Oj nyinköpte 18" kul, vad blev det?

Inte illa pinkat, är det Titaniumfälgen du köpt mao?popp skrev:Det blev inget speciellt roliga fälgar jag köpte.Commander skrev:Ja det blev det sannerligen, doften håller jag med om. Koskit luktar det.popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()
Blev ju en viss skillnad där. [emoji38]
Oj nyinköpte 18" kul, vad blev det?![]()
Jag har en Ford S-max så jag köpte S-max original 18"fälgar.
Jag köpte fälgarna på en bildemontering för 3750kr för alla 4 och dom är knappt 1 år gamla.
Och det roliga är att bara 1 st ny fälg på Ford kostar över 4000 kr /st

Det är sådana fälgar jag har köpt till bilen,Commander skrev:Inte illa pinkat, är det Titaniumfälgen du köpt mao?popp skrev:Det blev inget speciellt roliga fälgar jag köpte.Commander skrev:Ja det blev det sannerligen, doften håller jag med om. Koskit luktar det.popp skrev:Mycket bra jobbat.![]()
Blev ju en viss skillnad där. [emoji38]
Jag köpte fälgarna på en bildemontering för 3750kr för alla 4 och dom är knappt 1 år gamla.
Och det roliga är att bara 1 st ny fälg på Ford kostar över 4000 kr /st

Mm dom är snygga. Grattis till ett bra köp. Fick du sulor med eller får du lägga till det utöver?popp skrev:Det är sådana fälgar jag har köpt till bilen,Commander skrev:Inte illa pinkat, är det Titaniumfälgen du köpt mao?popp skrev:Det blev inget speciellt roliga fälgar jag köpte.Commander skrev: Ja det blev det sannerligen, doften håller jag med om. Koskit luktar det.
Och det roliga är att bara 1 st ny fälg på Ford kostar över 4000 kr /sthttp://www.blocket.se/goteborg/Ford_S_M ... ?ca=20&w=3

Dom trissorna fungerar riktigt bra ihop med S30 och är otroligt lättkört. Gillar dettaLemerok skrev:Lazar på streetpower rekommenderade dessa trissor när jag frågade om Esclate lotion tidigare:Nybliven polernörd skrev:Okej tack för svaren blir med maskin då! Funkar det med rupes vita att lägga eller ska jag köra med mjuka svarta av annat märke. Sorry för all min frågor men vill få till det riktigt bra.
http://www.streetpower-rekond.se/scholl ... 145mm.html
Han ger förövrigt riktigt bra support, bara att maila eller inga han om du undrar något.

Haha ja absolut. Höll dock på att somna där bak efter 200% jobb, slitigtBTG skrev:Snyggt[emoji106] ....gött å få slita lite,då smakar ölen bättre.

Jo då. I biltvätt senast i tisdags. Därför i behov av en liten "vaxning" som ägaren uttryckte det då den blev helt vitmatt på vänstra sidan. Vax hade inte klarat av detta iafPerra83 skrev:Säkert inte tvättad på hela vintern![]()
Som alltid väldigt snyggt resultat!!
Tycker du att hållbarheten på PERL är bra?