Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Menzerna power lock - slut överallt?
-
AWi
- Ny Medlem
Menzerna power lock - slut överallt?
Hallå,
Försöker hitta Menzerna power lock att köpa, men varenda e-butik jag är inne i verkar inte ha den i lager ... Är det någon som vet var den finns att köpa? Jag finns i Uppsala btw så om det finns någon återförsäljare här som har den kan jag givetvis köpa den i fysisk butik också. Irriterande när man väl bestämt sig för att köpa ngt så går det inte att få tag i ...
Tack, A
Försöker hitta Menzerna power lock att köpa, men varenda e-butik jag är inne i verkar inte ha den i lager ... Är det någon som vet var den finns att köpa? Jag finns i Uppsala btw så om det finns någon återförsäljare här som har den kan jag givetvis köpa den i fysisk butik också. Irriterande när man väl bestämt sig för att köpa ngt så går det inte att få tag i ...
Tack, A
- Perra83
- Entusiast

Re: Menzerna power lock - slut överallt?
Köp min flaska. Har bara använt den till två bilar plus lite annat. Så den räcker till måånga fler bilar.
-
miken
- Entusiast

har en oanvänd du får köpa annars 
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
- jeensa
- Medlem
- korvis
- Trogen Medlem

Intressant med nytt utförande av Power Lock.
Nya verkar ha förbättrad livslängd (12 mån) vilket ju varit det som varit något begränsat tidigare. Märkligt nog står det hela 12-18 mån när man tittar på 1-liters flaskan. Borde ju va samma text till båda?
-
mikkiz
- Medlem
12mån + vore trevligt. Nån sida hävdade endast 6mån hållbarhet...hmm
-
deje
- Medlem
Jag tittade på Menzernas hemsida , men hittar inget om 12 månader , det står bara" Long-term protection" .
deje
deje
deje
-
Pierriewargen
- Trogen Medlem

Håller max 5 tvättar med kallavfettning när jag testat. Värt att komma ihåg. Kanske håller lite bättre på motorhuv/tak men längs med sidorna på bilen håller det inge vidare.
- jeensa
- Medlem
Gissar att den nya varianten är klart förbättrad mot den gamla just på hållbarheten.
mvh jens
mvh jens