Utgångs-läge superduper högglans polerad svart solid test-huv blankare än blank
och skyddad med lite olika lack-skydd från gång till gång samt inspekterad med halogen-lampa efter varje gång helt perfeckt samt att man slagit sej på bröstet varje gång
Men lika förbaskat så varje gång man startat racern
naturligtvis så tycker man att man är en riktig klåpare och plockar fram 3401.an ur skäms-skåpet och kör av huven för att få bort dom här sk hollogramen, då man tidigare tyckt man varit duktig och polerat slut-finishen med roterande,
Sagt o gjort för att sedan lägga lack-skydd extra försiktigt för hand med trippelverkande
alla fall låter det torka och torkar av det så försiktigt jag bara kan oj oj oj vilken fin huv jag har tänker jag och tar kväller nöjd och belåten
Men likaväl när jag kör ut bilen ur garaget dagen efter med påslagna strålkastare så syn dom här usliga hollogramen
men när jag kommer hem så kollar jag huven lite extra och drar med fingret skith
Då åker spriten
Nåväl spritade huven och torkade varsamt av den
Sedan åker fireglassen fram ur skäms skåpet(pga ett enda tidigare missöde
Men la alla fall på ett supertunt lager med darlingen(enkel ossillerande)och lät det torka ett dygn
för att vara 100 att det verkligen blev torrt, torkade av det för ca en timme sedan mycket lätt-torkat
Slog sedan på strålkastarna på racern
Så då till min fråga
Hur gör ni själva före lack-skydd oavsett lacktyp vet ju att bla Marcus och Tantrum förespråkar att alltid sprita före lack-skydd och jag själv och Nisse tycker att det räcker med en nogrann avtork före lack-skydd om det nu bara är vax eller en vax-polish som sista steg ,
Samt att sk hollogram vad är det egentligen
repor eller dåligt nerbrutet medel osv osv har även tänkt tanken att jag med mina då upplevda hollogram lika gärna kaaanske
mvh max.