Hur var det att lägga skyddet?
Hur länge fick det ligga innan du torkade bort?
Luktade skyddet starkt eller bara gott
Angående bilder så älskar vi det
/Jiiins
PS. Missade visst ett utav dina inlägg om skyddet sorry

Det bästa medel som finns till cabbrutor....och även för mc...hjälmvisir..och vindkåpa....det är omöjligt att få tag på detta i Sverige....vi hade hemma tidigare då någon sålde...men nu är det omöjligt....halare medel finns inte på marknaden...råkade spraya lite på vardagsrumsgolvet och alla i familjen hålla på att så på ryggläge just där....nyberg skrev:Det vart rätt mycket kvar steg 1, lite mindre steg 2, men 3 normal stora bilar ska inte var aproblem lägga med det där.
har köpt upp nån låda plexus ett rent h-vete få tag på. så när det är slut vet jag ej,,
använder det när jag lägger solfilm,
vad brukar du använda det tilll ?

blir det mycket lättare att forma film på bakrutan då?nyberg skrev:använder det när jag lägger solfilm,

har inte lagt många med barnpuder, men tror inte det gör nå speciell skillnad i tid, eller mycket lättare.yerfen skrev:jag kör mest med barnpuder. och med vatten/medel om jag delar filmen och på sidorna så klart.
men skulle gärna testa med plexus då jag hört att det ska underlätta en hel del.
vad anser du? går det snabbare och enklare med plexus?
lägger du bara filmen på detta sedan eller hur gör du?

Vi kör testet ett tag framöver med test tvättar osv för att kolla pärlingseffekt och hållbarhet...rkoo här på forumet skall ju också köra igång med test av detta 2K lackskydd framöver...detta 2K lackskydd finns det gott om...lackskyddet kommer från en av dom stora inom detta...skall avslöja fabrikatet senare...nyberg skrev:Tantrum jag har inte vågat räknamen tre dagar, 12tim kankse..plockade varenda repa man kunde se med stark lampa p¨å denna bil, måste vara forumets blankaste just nu
Nisse får hojta till om jag får tag på nå mer av detta medel,
Yerfen jo använder det då, så jag lärt mig, finns ju massa olika sätt,
har kört lite med barnpuder också men gillade inte det alls,
hur gör du ?

Ta det när tid finns nyberg !!nyberg skrev:jo kommer uppdatera varje tvätt som görs på denna, ska försöka hinna lägga min ford också just nu ser det lite tungt ut med tid,
ska lägga upp nå mobil bilder på pärling från regn imorse samt is,
inte ens isen hökk sig kvar på lacken det kana av
sen ska ni få skillnad på obehandlat ruta samt behandlad när det fryser på, tyvärr är det bara mobil bilder men bättre en inget, men fixar det när barnen sover nog svårt skriva rätt nu

har delat vissa när jag inte haft tillräckligt bred film och en bråkig bakruta som var omöjlig just då när det var som varmast:evil:nyberg skrev:Brukar du dela bakrutorna ??