Började på lördagen med makens V70... avfettning,tvätt,sanering insida,och in i garaget....
Det vanliga utgångsläget....

Vanlig smuts.... och nej...inte snö på marken...fällande syrener

Minnet från Gudrun.... fick färg idag

Repor...fast bara några...
Här började det bråka med mej...vad jag än gjorde blev det rosor... körde autorange polischcreme eller vad den nu heter (kass på namn) och när det började bråka gick jag över till lahega 18 och 13...vilket blev en bukett med rosor
Gick då över till menzerna och PisseMuggmaskinen... HALLELUJA!!!!! Där försvann dom!!!

Nästan klar...

EN ren och en Oren....

Fritt val...pärlor eller träd...

Färdigt resultat:

Sen idag var jag hemma hos Raffe och träffade Funk och Tatrum... konstaterade en del på huven vi gjorde testerna på och då givetvis måste jag ju testa det medel som stod som "klar vinnare" när testet gjordes och som idag visade sig vara som bortblåst!!!!!
Så när jag kom hem fick min bil gå igenom den vanliga proceduren och in i garaget.
Tog inga bilder innan eller under tiden, men det blev några efter...som jag ser nu har försvunnit ur min kamera
Jag återkommer imorgon med bilder på Tant Gredelin
Nu har jag tagit mej samman och fotografetat min bil som nu är behandlad med Orange Sealer.
Snorhal och jäkligt blank.

Medans jag ändå var i farten bytte jag tändstift,rotor och fördelardosa
Det spökar i lacken

Plommonblad och antenn

Biltak..tror jag

Lahega 36 på fälg..sprutade och "smetade ut" med svamp...tyckte det rann lite väl mycket
Autorange Tyreshine på däck..inte illa alls!!

Och sen kladdade jag på lite färg på min dragkrok...

Nu ska det bli spännande att se hur Orangen uppför sig på denna bilen... men förmodligen blir det bättre än den gul/blåa.
Återkommer i ämnet.