Hörde jag lammull och Lahega 11 på 2000 varv, någon som vågar satsa emot?

Där har du lite att bita i Marcusmarcus skrev:Hörde jag lammull och Lahega 11 på 2000 varv, någon som vågar satsa emot?
![]()

Aha då är jag medmarcus skrev:Max, bilen kom i det skicket. Jag har bara tvättat den, men jag gissar att det är ngn praktikant som har gått fram med en lammullstrissa och t.ex. Lahega 11.
Blir nog att laborera med Powerfinish med lammull eller Fast Gloss med vit hård, det är nog meningslöst att testa något mildare

Jag förbannade mig själv när jag började polera igår, lacken är väldigt lätt att repa, så jag kommer inte_norrland_ skrev:haha din tanke om 11 och lamull kändes väldigt rätt![]()
Tycker nästan lite synd om dig som köpt en solidsvart Audi ;P
Men du om någon vet ju vad du har gett dig in i
Ska bli kul att se slutresultatet

marcus skrev:Jag förbannade mig själv när jag började polera igår, lacken är väldigt lätt att repa, så jag kommer inte_norrland_ skrev:haha din tanke om 11 och lamull kändes väldigt rätt![]()
att jaga alla repor. Målet blir att få en hyffsat repfri bil och bra blänka, och det var faktiskt vad jag lyckades åstadkomma med mina kombination som jag skrev om ovan.

limban skrev:marcus skrev:Jag förbannade mig själv när jag började polera igår, lacken är väldigt lätt att repa, så jag kommer inte_norrland_ skrev:haha din tanke om 11 och lamull kändes väldigt rätt![]()
att jaga alla repor. Målet blir att få en hyffsat repfri bil och bra blänka, och det var faktiskt vad jag lyckades åstadkomma med mina kombination som jag skrev om ovan.
Kan vi inte få en trevlig bild på ditt fina jobb??![]()
Finns det något snyggare än en välputsad svart bil

Är nog ett mycket klokt beslut marcus att ej polera före verkstadsbesökmarcus skrev:Bilder kommer, men först skall den få en ny kamrem, och jag vill inte polera bilen innan den har varit in på verkstaden. Det känns för riskabelt.