Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

autosmart eller sonax

Alla typer av lackskydd, lackförseglingar, lackkonserveringar, vax m.m.
fcmg
Medlem

autosmart eller sonax

Inlägg av fcmg » 22 sep 2010 12:17

autosmart eller sonax vilket är bäst (eller var det en dum fråga )
Senast redigerad av 4 fcmg, redigerad totalt 14 gång.

fcmg
Medlem

Re: autosmart eller sonax

Inlägg av fcmg » 22 sep 2010 19:57

japp då menar jag lack skydd ex amase tuff-mirror-silver one sonax har åxå proffs produkter (tror ja vet ej) jag kör bara med auto smart men en handlare vill trycka på mig med sonax produkter jag her ej namn på dessa men det skall vara kemisk rubbing , vax och lack skydd ungefär halva priset på auto smart

Användarvisningsbild
jujimbo
Entusiast
Entusiast

Inlägg av jujimbo » 22 sep 2010 21:56

Om det är sonax proffs serie (1l) och du får det för halva priset mot autosmart så tycker jag inte det är nåt att tveka på.

Flaskorna skall vara fyrkantiga svart plast och ha en rätt tråkigt etikett med röd ram om jag minns rätt.

Deras nanopolish är bra även rubbingen enda jag kan ha emot deras produkter är att dom kan damma,men du kör ju autosmart och deras är ju inte heller dammfria.

Nanopolishen kostar nog över 500:- till kund så får du den billigt så är det ett bra köp :jeps
Senast redigerad av 4 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.

fcmg
Medlem

Inlägg av fcmg » 23 sep 2010 09:52

jaoo det är svarta fyrkantiga flaskor men nu kanske jag ljög lite jag tänkte inte på om det var en liters flaskor och därför var de billiga :?

Göran

Inlägg av Göran » 30 sep 2010 19:19

Sonax har bra proffsprodukter som samtidigt är kostnadseffektiva. :D

Skriv svar