Vilka fina bilder du får till...
Du verkar ha mycket bilvårdsprodukter på hyllan....

Jobbar man på så går det grejer...men det är kul med nytt också...kul hobby....Norrlänningen skrev:Nisse skrev:Vad skall du fylla på med ?
Alltid något man behöver....
Nejmen det är lite av varje, men jag behöver fästplattor till mina Flex polermaskiner. En 115mm och en 50mm. Men sen är det en massa annat också, det tar aldrig slut.

Håller med dig i att den är en fantastisk maskin..Norrlänningen skrev:TTn är för övrigt en fantastisk maskin! Klarar allt från riktigt tung polering till att lägga ut lackskydd. Fantastiskt härlig!

Hållbarheten ska vara grym.945an skrev:Såg väldigt bra ut, riktigt go glans. Frågan är väl bara hur det håller sig..

Nja, brukar köra TT och optipad med FS på extremt repiga tex VAG eller volvo lacker, eller efter man våtslipat.limban skrev:Håller med dig i att den är en fantastisk maskin..Norrlänningen skrev:TTn är för övrigt en fantastisk maskin! Klarar allt från riktigt tung polering till att lägga ut lackskydd. Fantastiskt härlig!![]()
Men klara tung polering är väl att ta i i överkant..

Japp..Nisse skrev:Top Tool med orange HD pads och Menzerna Fast Gloss S500 funkar fint.....![]()
Tung polering tänker nog Anders på Flex 602 med 200mm lammull och grovrubbing.....2400 /min