Fälgarna ganska rena

Bort med flugor

Fälgar

Små repor kom fram efter tvätten

Polering med min nya Flex PE 14-2
Nu syns litte skilnad mellan dörren och skärmen

F Skärm 50/50

Höger dörr

Lykta

inne var rent

Senare efter polering kom masage

Jo den är helt oki men Jag saknar handtage på den lika som på 3403 VRG, den tycker är bra, men nya maskinen går tystxion92 skrev:Super!
Hur var nya maskinen?

Me like =).Jimmy Larsson skrev:Snyggt som vanligt!
Vart får man tag i den där applikatorn som du har till vaxet? Såg ut att vara smidig modell på den då jag har lite problem med mina händer och får ont av att hålla i en "vanlig" applikator.

Invändigt körde Jag Gruvrent blandat med vatten ca 50/50 efeter Blue Tyres från schollconcepts men jag har tetstat redan Mac 127 den nya med citron doft och funkar skit bra.bulten skrev:Vilken behandling gav du tröskellisterna i plast? Vilket rengöringsmedel och plastbehandling använde du? Blev ju kanon!
Utvändigt på listerna samma wax som på bilen, men den ska apliceras och torka direktpeterv skrev:Ching, Ching...ser riktigt fint ut![]()
Är det concept vista på listerna?

Nisse skrev:Bardzo dobra robota, jak zwykle !

Czy to napisane prawo, albo ja popełnił błąd ?Sebba75 skrev:Nisse skrev:Bardzo dobra robota, jak zwykle !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Den första är oki ,men den andra njaNisse skrev:Czy to napisane prawo, albo ja popełnił błąd ?Sebba75 skrev:Nisse skrev:Bardzo dobra robota, jak zwykle !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()