nyberg skrev:såg ut som du hade väldigt mjuk trissa, pröva med en hårdare också,, var ltie mer försiktig bara,, känn på lacken när den blir varm,,
sen är det bra köra en oscillerande med dubbel trissa efter roterande,,
men ser bra ut,,, och nu är du nog fast i polerträsket

lycka till.
Okej, Vad kommer de göra för skillnad är då min fråga

med hård ist. för mjuk

Ska nog köpa en oscillerande, men de blir inte lika roligt resultat på metallic som på solid lack :/
Dennis skrev:Stiligt!

Tack!
stigge skrev:Snyggt jobbat, hoppas att oxiden håller sig borta ett tag nu.

aa, hoppas jag med på! Var bra att jag köpte mindre platta btw. för där jag har kört handpolering syns tydligt :/ lite vitare på en del ställen.. Eller är de för att jag inte lyckats torka bort fettet och resterna från polermedlet kanske?
Min nya beställning hade kommit väl till pass nu
Nisse skrev:Har du redan käkat godiset ?...det är ju inte lördag ännu...
Det där blir ju riktigt bra...fortsätt på den vägen....

haha de är klart!
de var de första jag såg när jag öppna paketet.. och de var de första jag gjorde när jag öppnade också, slängde i mig hela påsen efter en jobbig dag på jobbet
tackar nisse
Abyss skrev:Nisse skrev:Har du redan käkat godiset ?...det är ju inte lördag ännu...
Och efter vad jag har hørt Nisse så verkar det vara lite si och så med leveransen av godis... får passa på när det føljer med... tänkte på carina...

(Retas bara!)
Verkligen ett bra førsta jobb stagesix!

Danke skön!
Robin-t skrev:Grymt resultat, riktigt bra jobbat

! Fina produkter du fått hem, har provat allt förutom den gula concept-flaskan och är mycket nöjd så du kommer nog inte att bli besviken

. Hur är det att köra med roterande tycker du? Lyckades du bränna igenom nån gång?
oj, tack!

jo hoppas att de lever upp till förväntningarna!
Brände inte lacken på något ställe alls faktiskt, men de första tagen på huven blev de orkaner, hologram, men de lyckades jag få bort rätt enkelt efter lite övning bara

men nej inte bränna alls.. Verkar inte vara så svårt med roterande som alla tror.. men att uppnå toppresultat är en annan sak
Roterande var väl, ja du.. Har ju inte kört dubbel än så har inte riktigt något att jämföra med men inte tyckte jag att de va nå svårt. Först så vinklade jag maskinen rätt mycket så att lite yta hamnade på lacken, men den tekniken fann plats rätt snabbt också så de mesta av trissan låg på. märkte även stor skillnad där så de är ju positivt!
Tack alla för kommentarerna, uppskattas mycket!
/stagesix