Hasse skrev:Ja nu funkar det, härligt blänke där.
Vad säger kunderna när dom lämnar in en sunkburk och får tillbaka en bil som ser ut som ny?
Får du höra några roliga kommentarer?
En klassiker är..."jag måste nog beställa bärgningsbil som kan ta den på flaket hem".... speciellt när det är dåligt väglag...
Men det är så olika på hur kunder reagerar....en del säger inget alls....en del blir

...lite överdrivet ibland...man har väl fått lite kramar av äldre tanter !!
En lite kul grej...Sålde en dammsugare åt en väldigt snygg äldre kvinna...uppskattade åldern till 60år...men skulle kunna liknas med en 35åring efter några 6or på krogen...sedan när jag skulle skriva kvittot så frågade jag om hennes namn... Ulla silvstedt och då kom jag på att det måste vara Victoria Silvstedt syrra...Och jag sa just det...ja !! du är Victoria Silvstedts syster förstår jag ? ...Och hon sa..TACK SKALL DU HA !!! och skrattade
Det var faktiskt Victoria mamma !!
Jag fick även lite InsideInformation från senaste USA resan...Vi har hela familjen som kunder...Men Victoria själv har aldrig varit in med någon bil.....när hon är home in Bollnäs....
Men skulle hon komma in så skall jag ta tillfället i akt och bjuda ut henne på en dejt....en burgare på max medans tanten jobbar....