Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Re: Volvo V70n med Carpro C.quartz + Reload
-
kimpon
- Medlem
Mycket snyggt jobb synd med takvingen hoppas att det blev några kroner över i fickan. 
Senast redigerad av 4 kimpon, redigerad totalt 14 gång.
Den som har mest när han dör vinner.
- F16
- Medlem
Hej.
Det blev mycket snygt.Hur tycker du C-quartsen är att lägga,jag har lagt den en gång på min BMW
men syntes det var svårt att lägga ut det.tårka av var veldigt lätt.
Är jättenöjd med medelet ellers,det är bra perling och avrinning ennu äfter ca 3 månader.
F16
Det blev mycket snygt.Hur tycker du C-quartsen är att lägga,jag har lagt den en gång på min BMW
men syntes det var svårt att lägga ut det.tårka av var veldigt lätt.
Är jättenöjd med medelet ellers,det är bra perling och avrinning ennu äfter ca 3 månader.
F16
Senast redigerad av 4 F16, redigerad totalt 14 gång.
- MattisH
- Trogen Medlem

Skitbra!
Tråkigt på vingen och det är väl kanske inte alla som våga erkänna... Jag har gjort en tabbe och det var att stöta till med maskinens roterande axel på ett handtag så att den skavde lite på plasten. Bara till att fixa till så man blir nöjd..
Tråkigt på vingen och det är väl kanske inte alla som våga erkänna... Jag har gjort en tabbe och det var att stöta till med maskinens roterande axel på ett handtag så att den skavde lite på plasten. Bara till att fixa till så man blir nöjd..
Senast redigerad av 4 MattisH, redigerad totalt 14 gång.
Suzuki Grand Vitara 2008
Toyota Auris Hybrid 2013
Toyota Auris Hybrid 2013
- Manor
- Moderator

Kan/ska man verkligen toppa med reloaden med en gång?
Är inte detta lackskydd som de flesta andra att man ska låta det härda i en vecka innan tvätt...och då borde ju reload vara än värre att gå på med?
Jag har ingen egen erfarenhet på C-Quarts utan är bara lite undrande och frågvis.
Är inte detta lackskydd som de flesta andra att man ska låta det härda i en vecka innan tvätt...och då borde ju reload vara än värre att gå på med?
Jag har ingen egen erfarenhet på C-Quarts utan är bara lite undrande och frågvis.
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
danne5
- Entusiast

Toppenjobb!
synd bara att du brände igenom. men det är väl så, att om man vill ha perfekt resultat får man räkna med sådant ibland
Måste fråga vad du tycker om Orange pre-washen, tycker själv att det är den bästa alkaliska avfettning jag testat. dryg, tar bort all smuts, doftar gott och har ett bra pris(köpte min som hade utgånget datum från UK för 2.39 pund eller liknande)