Ungefär samma mängd vax är använt, utom ultima som är mycket drygare. Vilket iofs inte borde spela någon större roll eftersom allt fått torka och sedan polerats av för hand...det som inte sitter kvar gör ingen nytta. Ytan har varit förberedd med samma medel och metoder så förutsättningarna till bindning till ytan har varit samma.Enrgade skrev:Visserligen en mycket affärsmässig försök - men jag har ett par frågor om uppförande av rättegången?
Har använt samma mängd vax? Samma mängd tvål? Samma möjligheter för avloppsvatten, i den meningen att den nedre 2 x vax antagligen mer vatten på grund av lakvatten från den högre ställning - kan se att toppen är pärlor. Finns det en "tvättas" samma summa på varje. Kan vara att experimentet utfördes på vertikal yta, så att alla har samma dränering.
Det är ingen hemlighet att jag smartwax män - och tycker det är fantastiskt med ett forum som detta, vilket vi inte rätt i Danmark
Hoppas att denna text är vettigt, eftersom jag har använt några google översättning
Dräneringen = avrinningen är lite subjektiv, men de som ligger nederst har fått en smula mer tid på sig att torka. Dock skall man tänka på att smartwax inte behövde ta hand om avrinning från ytan över sig eftersom den ligger under Ultima som suger kvar sitt vatten på grund av pärlningen..
Resten av texten är lite svår att förstå, skriv gärna på engelska som Tantrum nämner..
Summan är att så här längt så gör alla faktiskt bra ifrån sig, ingen produkt är direkt dålig..
/Thomas