Hade lite tid att köra ut Toyotan ut till solen och fixa lite bilder

Sebba75 skrev:Tack för alla komentarer från Er , det är mycket kul att jobba med såna bilar Jag är trött på alla Jaguarer,MB,Lexusar,Porsche,Maserati osv behöver lite kick med såna bilar,kunden nöjd? första gånget i mitt liv som recondare (ca 17 år i yrke) , kunden kom på knä fram till bilen, helt otroligt för mig, betalt hmm ca 8000 sek , tid Vi har jobbat i 3 pers med bilen ca 10 timmar per dag x 4 dagar det är +/- 120 timmar![]()

Det är santKrakus skrev:Det kan inte vara sant! Otroligt!

Helt underbart jobb och vilka bilder.. du äger..Kapten Haddock skrev:Och de bästa bilderna hittils, bilderna på lyktorna är helt underbara!
Sebba75 skrev:Tack för alla komentarer från Er , det är mycket kul att jobba med såna bilar Jag är trött på alla Jaguarer,MB,Lexusar,Porsche,Maserati osv behöver lite kick med såna bilar,kunden nöjd? första gånget i mitt liv som recondare (ca 17 år i yrke) , kunden kom på knä fram till bilen, helt otroligt för mig, betalt hmm ca 8000 sek , tid Vi har jobbat i 3 pers med bilen ca 10 timmar per dag x 4 dagar det är +/- 120 timmar![]()

Helt underbart jobb och vilka bilder.. du äger..limban skrev:Sebba75 skrev:Tack för alla komentarer från Er , det är mycket kul att jobba med såna bilar Jag är trött på alla Jaguarer,MB,Lexusar,Porsche,Maserati osv behöver lite kick med såna bilar,kunden nöjd? första gånget i mitt liv som recondare (ca 17 år i yrke) , kunden kom på knä fram till bilen, helt otroligt för mig, betalt hmm ca 8000 sek , tid Vi har jobbat i 3 pers med bilen ca 10 timmar per dag x 4 dagar det är +/- 120 timmar![]()

[/quote]Kapten Haddock skrev:Har en känsla av att Sebba gjorde som man allt för ofta gör, man
ser det som ett roligt och emotionellt projekt och skiter i pengarna:P
MVH/Helt underbart jobb och vilka bilder.. du äger..limban skrev:Sebba75 skrev:Tack för alla komentarer från Er , det är mycket kul att jobba med såna bilar Jag är trött på alla Jaguarer,MB,Lexusar,Porsche,Maserati osv behöver lite kick med såna bilar,kunden nöjd? första gånget i mitt liv som recondare (ca 17 år i yrke) , kunden kom på knä fram till bilen, helt otroligt för mig, betalt hmm ca 8000 sek , tid Vi har jobbat i 3 pers med bilen ca 10 timmar per dag x 4 dagar det är +/- 120 timmar![]()
Hade lite tid att köra ut Toyotan ut till solen och fixa lite bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sen till betalningen.. 8000kr för 120tim jobb..hmm.. 67kr timmen..
här i Sverige har det kostat minst 80,000kr..
då undrar jag hur kunden har reagerat..hahaha... tyvärr..är våra löner grymt mycket högre än polen..
men det kanske vore affär att lämna bilarna till dig Sebban

Nikon D5000Krakus skrev:Jag undrar bara en sak. Vad är det för kamera som användes?