Riktig industrivinda med 15m 1/2 tums slang

Det där är en ytterst tillfällig hylla i väntan på att jag hittar 2st 80:s köksöverskåp som jag ska ha på väggen rakt in i garaget. Vill inte ha så djupa skåp och ha möjlighet att stänga igen, därför är köksskåpen perfadanne5 skrev:Snyggt! Men du, dendär bilvårdshyllan kommer att bli full fortare än du tror. Innan du vet ordet av har du ett SKÅP

Nog är kvalitén säkert bra på den men det är ju som med allt annat, köper man en som kostar 4-5000:- så får man säkert ännu bättre kvalitéfisher91 skrev:Tack![]()
Vad kan det bli med frakt och moms. 2500kr kanske.
inte så farligt ändå om det är bra kvalitet på vindan.

hahahaBTG skrev:ser riktigt snygg ut,förutom(ledsen att säga nåt)men fälgarna är ingen blickfångare direktSurt när vår å sommar är förbi och man tvingas slänga på plåtisarna,annars är det inget fel på glansen
/Tomas

Är en Zafira B OPC som ligger närmast i "vill ha" kön. Dom börjar ju komma ner rätt bra i pris nuförtiden! Vi kommer ha småbarn ett bra tag framöver... 1, 5, 9, 11, 15, 17år är dom i dagsläget, 15 o 17åringen följer ju dock inte med så ofta nuförtiden!BTG skrev:Jag har oxå plåt på mina vinterdäck av samma orsak som du,kör volvo v70-99 för tillfället.För några år sedan hade vi en Zafira gillade den grymt mycke men den blev för liten för oss,bytte till en Chrysler Voyager.Nu är barnen äldre så vi åker aldrig full skara,då bytte vi till personbil,själv ville jag ha en Zafira igen men det ville inte "chefen" då blev det Volvo istället.
/Tomas

men du.. du har inte sovit mycket på nätterna..jockeb skrev:Är en Zafira B OPC som ligger närmast i "vill ha" kön. Dom börjar ju komma ner rätt bra i pris nuförtiden! Vi kommer ha småbarn ett bra tag framöver... 1, 5, 9, 11, 15, 17år är dom i dagsläget, 15 o 17åringen följer ju dock inte med så ofta nuförtiden!BTG skrev:Jag har oxå plåt på mina vinterdäck av samma orsak som du,kör volvo v70-99 för tillfället.För några år sedan hade vi en Zafira gillade den grymt mycke men den blev för liten för oss,bytte till en Chrysler Voyager.Nu är barnen äldre så vi åker aldrig full skara,då bytte vi till personbil,själv ville jag ha en Zafira igen men det ville inte "chefen" då blev det Volvo istället.
/Tomas

Är faktiskt lite impad att du hinner med allt du gör..jockeb skrev:Sova får man göra när man blir pensionärMan måste ju smida medans järnet är varmt