Men min fråga är vilket är det enklaste sättet att börja om från början dvs se till så att den nya produkten har en helt ny yta att fästa i. Jag fattar att om man kör en riktig polering så får man bort allt gammalt men om lacken är i bra skick så känns det lite onödigt att köra en polering. Så finns det andra sätt?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Lägga lackskydd.
- Eskimo
- Medlem
Lägga lackskydd.
Vet inte inte hur ni är, men jag brukar hålla på att testa lite nya produkter då och då( väldigt ofta
).
Men min fråga är vilket är det enklaste sättet att börja om från början dvs se till så att den nya produkten har en helt ny yta att fästa i. Jag fattar att om man kör en riktig polering så får man bort allt gammalt men om lacken är i bra skick så känns det lite onödigt att köra en polering. Så finns det andra sätt?
Senast redigerad av 4 Eskimo, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

Re: Lägga lackskydd.
tror att Gunther har något från Autobright som ska ta bort allt gammalt vax/lackskydd.
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
-
danne5
- Entusiast

Re: Lägga lackskydd.
Eller sen kollar man med grannarna om dom har en sunkig kärra du kan få gå loss på med polertrasan!!
Ett tips är ju också att claya, då försvinner iaf en del av skyddet!
Ett tips är ju också att claya, då försvinner iaf en del av skyddet!