Hur många får man lägga upp? Jag har ett antal
Denna hade jag som vardagsbil förra året, såld nyligen, men folk verkar gilla den så jag lägger väl upp den.
Nuvarande vardagsbilen (Jo, jag vet, jag är inte fullt normal, det har jag redan accepterat faktum)
då RWD är ett krav för mig på vinter, jag vägrar sätta mig i FWD bilar på vintern sen jag satte min första och enda Saab i diket 4 gånger och lämnade den där sista gången för att sätta mig på blocket och jaga en RWD bil istället
Projektet jag håller på med mest för tillfället vilket ska bli vardagsbil till sommaren,
drar 0.6, kan lastas med 6 motorer, kommer ha alla nödvändiga funktioner som elhissar, ordentlig stereo osv när jag är klar
Vem som helst från detta forumet får gärna testa bilvårdsprodukter på denna innan jag lackar om den,
var redo på att bli av med några trissor rätt snabbt dock. Tror den är rollad med falu rödfärg och takfärg på trösklarna, det är som sandpapper
Ett annat projekt jag pillar med, en Gti 8v importerad från USA med allt vad det innebär,
har mycket som skiljer från europaversionerna.
Och så har jag en Gti 16v som ska skrotas, var alldeles för rostig under.. sålt delar ifrån den iallafall,
så fått lite tillbaka av vad jag gav.
Jag ljuger väl om jag säger att jag inte gillar Volkswagen, det kanske märks